شناسهٔ خبر: 20069269 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چند خبر ورزشی از استان

انتخاب سرمربی جدید تیم پاس ،معرفی برترین های هفته ششم رقابت های پرش با اسب ،مسابقات شطرنج جام رمضان و مسابقات فوتسال جام رمضان کبودراهنگ از مهمترین خبرهای ورزشی امروز در استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان ، عباس سرخاب به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پاس همدان انتخاب شد.

همچنین مجید بیگم جانی به عنوان کمک اول عباس سرخاب و مصطفی کاشی به عنوان مربی دروازه بانان تیم پاس در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور انتخاب شدند.

تمرینات این تیم هم از شنبه دهم تیرآغاز می شود.

مهدی عسگری بهترین بازیکن فصل پیش شهرداری همدان هم با قراردادی 2 ساله به تیم لیگ برتری سیاه جامگان مشهد پیوست .

***

برترین های هفته ششم رقابت های پرش با اسب استان هم امروز معرفی شدند.

در رده سنی زیر 18 سال ، ثنا شوشتری با اسب شازده از باشگاه اویسینا و ایمان سخنور با سیلاس از باشگاه اکباتان و در رده D1 علیرضا علیزاده با پاییزان از باشگاه ایثار ، میلاد غلامی با بیلی از باشگاه اویسینا و محسن حدادیان با الیتا از باشگاه آذرخش عناوین برتر را کسب کردند.

***

 مسابقات شطرنج جام رمضان همدان با قهرمانی امیرعلی دلاوری به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور 49 شطرنج باز برگزار شد ، دلاوری با 7 و نیم امتیاز و شایان رحمتیان و ساسان علی بابایی با 7 امتیاز در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند .همچنین خشایار ساعی همدانی ، محمد حسین قنبر علی فرزاد ، ماکان خوش حساب ، داوود عقیلی مفید و پارمیدا قزاقی عناوین برتر رده های مختلف را کسب کردند.

***

پانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان کبود راهنگ ، یادبود شهدای مدافع حرم با معرفی تیم های برتر پایان یافت .

تیم های شهدای روستای اورقین ، دیاکو کیا سازه و شهدای پنجم آبان کبود راهنگ مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و جام اخلاق به تیم شهدای آق تپه اهداء شد.جوایز تیم های برتر اعزام به مشهد مقدس بود.

در پایان این مسابقات که با شرکت 32 تیم از کبود راهنگ ، همدان ، رزن ، فامنین و بهار به مدت 20 شب در سالن آزادی برگزار شد ، از خانواده جانباز مدافع حرم سید صابر مجیدزاده تجلیل شد .



چند خبر ورزشی از استان چند خبر ورزشی از استان چند خبر ورزشی از استان چند خبر ورزشی از استان






نظر شما