شناسهٔ خبر: 20068955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

ابنای شهرستان ها ـ بجنورد

نماز عید فطر فردا در 17نقطه محوری استان خراسان شمالی اقامه می شود

ابنا

نماز عید فطر صبح فردا بین ساعت 6 و سی دقیقه تا 8 صبح در 17نقطه محوری خراسان شمالی اقامه می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ براساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان،  نمازعید سعید فطر در بجنورد، ساعت 6 و سی دقیقه صبح فردا به امامت حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در مصلای امام خمینی اقامه می شود.

نماز عید فطر در شیروان ساعت 7 به امامت حجت الاسلام و المسلمین کوثری در مصلی، در اسفراین حجت الاسلام و المسلمین محمدیان ساعت 7 در خیابان طالقانی، در آشخانه حجت الاسلام والمسلمین احمدزاده ساعت 6و سی دقیقه در میدان ارشاد و در فاروج به امامت حجت الاسلام والمسلمین قلیزاده ساعت 7مقابل مصلی اقامه می شود.

همچنین در جاجرم ساعت 6و سی دقیقه در مصلی به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی، در گرمه حجت الاسلام والمسلمین تاتاری ساعت 7 در حسینیه سیدالشهدا و در راز حجت الاسلام والمسلمین نوروزی ساعت 7در میدان معلم اقامه می شود.

نماز عید فطر در قاضی، ساعت 7 در مسجد جامع به امامت حجت الاسلام والمسلمین شریعتی نژاد، در تیتکانلو ساعت 7و سی دقیقه در میدان شهدا به امامت حجت الاسلام و المسلمین نادعلیزاده، شوقان، ساعت 8 مقابل حسینیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین معصومی، در سنخواست ساعت 6و سی دقیقه مقابل امامزاده به امامت حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، در درق، ساعت 7 در گلزار شهدا به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدی، اقامه می شود.

همچنین در  غلامان ساعت 7 صبح فردا در مسجد حضرت ابوالفضل به امامت حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، در ایور ساعت 7 صبح فردا به امامت حجت الاسلام والمسلمین نیازی در مسجد صاحب الزمان و در جرگلان به امامت آخوند رحیم بِردیِ صمدی ساعت 7 در میدان اسبدوانی روستای حسن آباد برپا می شود.

..............................

سرویس خبرنگاران/ داخلی/ عارفخانی

نظر شما