شناسهٔ خبر: 20062665 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

برگزاري رقابت های علمی و تخصصی بين 100 معلم ورزش استان از 11 تیرماه

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش استان يزد از برگزاري رقابت های علمی و تخصصی بين 100 معلم ورزش استان از 11 تیرماه خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان یزد، عباس دهقان درنشست عوامل اجرائی بیست وهشتمین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی  استان به رشد20 درصدی آمار شرکت کنندگان دراین رقابت ها نسبت به سال قبل اشاره کرد و گفت: دراین رقابت معلمان ورزش در 5 گروه سنی در دو آزمون کتبی و عملی شرکت می کنند .

وي از برگزاری مرحله استانی این رقابت ها در 11 تیرماه خبرداد و گفت : هدف از برگزاری این رقابت ها ارتقای سطح آمادگی جسمانی ومهارت ، همراه با ارتقای سطح علمی و به روز رسانی دانش معلمان ورزش است .

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش استان يزد خاطرنشان کرد: دراین مرحله از مسابقات100 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی که به استان راه یافته اند در رشته های بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، آمادگی جسمانی و هندبال باهم رقابت می کنند .

وی اضافه کرد: نفرات برتر هر رده سنی به تفکیک جنسیت به مرحله کشوری این مسابقات که شهریورماه دراستان اردبیل برگزار می شود راه می یابند .

گفتنی است؛ این مسابقات در سالن های ورزشی آزادگان ( خواهران) و شهدای معلم (برادران) برگزار می شود.

نظر شما