شناسهٔ خبر: 20061361 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمایت استاندار فارس از هندبال شهیدچمران

استاندار فارس برای حضور مقتدرانه تیم شهید چمران لارستان در مسابقات آسیایی قول همکاری داد.

صاحب‌خبر -
حمایت استاندار فارس از هندبال شهیدچمران
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان گفت: در نشست مدیرکل ورزش و جوانان با استاندار فارس که با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار، فرماندار ویژه و رئیس ورزش و جوانان لارستان برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات تیم هندبال شهید چمران برای اعزام به‌مسابقات آسیایی، استاندار فارس قول داد از حضور شهید چمران در مسابقات حمایت کند.
محمدحسن طیبی افزود: به دستور استاندار فارس حمایت از تیم هندبال شهید چمران در دستور کار مسئولان اجرایی استان قرار گرفته است.
وی گفت: حامی مالی تیمکه در این نشست حضور داشت به همراهی و حمایت از هندبالیست‌های لاری در جام باشگاه‌های آسیا ابراز علاقه کرد.
طیبی افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده نیازمند به اعتبار ۷۰۰ میلیون تومانی برای اعزام تیم شهید چمران به رقابت‌های آسیایی هستیم که با حمایت مسوولان و حامی تیم، هزینه اعزام تیم در حین برگزاری مسابقات پرداخت می‌شود.
وی با بیان این که همکاری حامی تیم در رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور نیز ادامه دارد افزود: حامی مالی تیم در صورت کسب نتایج مطلوب بانوان هندبالیست در مسابقات آسیایی و سنجیدن شرایط موجود به حمایت از این تیم اقدام می‌کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به عدم حضور بازیکنان شهید چمران لارستان در تیم ملی علی رغم قهرمان شدن این تیم در لیگ برتر گفت: قرار شد ضمن مکاتبه مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با رئیس فدراسیون هندبال این موضوع پیگیری شود.

نظر شما