شناسهٔ خبر: 20054639 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

والیبال قهرمانی جوانان جهان - چک

یوسف پور: قبل از اینکه دیر شود به خودمان آمدیم

سرعتی زن تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: با غفلت ما بازی به تساوی کشیده شود، اماقبل از اینکه دیر شود به خودمان آمدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در روز دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان تیم های ایران و اوکراین از ساعت 15 به وقت تهران در سالن بودوار آرنای شهر چسکه بوجویتسه برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 19 ، 25 بر 21 ، 23 بر 25 ، 20 بر 25 و 15 بر 13 به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا دومین پیروزی جوانان ایران در رقابت های قهرمانی جهان ثبت شود.

علی یوسف پور، سرعتی زن تیم ملی والیبال جوانان ایران درخصوص پیروزی برابر اوکراین در رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و توانستیم در این جدال حساس هم به پیروزی برسیم. دو ست از حریف پیش افتادیم، اما اندکی غفلت کردیم و بازی 2 بر 2 مساوی شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا دیر نشده بود به خودمان آمدیم و توانستیم برنده این بازی باشیم و سربلند زمین را ترک کنیم. خدا را شکر که در ست پنجم توانستیم به بازی بیایم و به تیم کمک کنم. به هر حال ما بیرون هستیم تا در مواقع نیاز برای کمک به تیم وارد میدان شویم. خوشحالم که تیم برنده شد و من هم توانستم کمک کنم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال جوانان ایران درخصوص بازی فردا برابر آرژانتین گفت: در آخرین بازی خود باید مقابل تیم قدرتمندی قرار بگیریم. آنها در بازی اول به راحتی پیروز شدند و در بازی  دوم باید برابر ایتالیا قرار بگیرند. امیدوارم در بازی سوم هم بتوانیم به پیروزی برسیم و به عنوان تیم نخست صعود کنیم.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود فردا از ساعت 20 باید برابر آرژانتین قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما