شناسهٔ خبر: 20054555 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

معتضد در گفتگو با بولتن نیوز:

حمله موشکی سپاه به تروریست‌های داعش یک قدرت‌نمایی و اقدام عالی بود

بولتن نیوز

خسرو معتضد با تأکید بر اینکه با تروریست‌ها باید با زبان خوشان صحبت کرد، گفت: کار سپاه عالی بود چراکه نشان داد در مقابل زور باید ایستاد و با تروریست‌ها با زبان خودشان سخن گفت...

صاحب‌خبر -
گروه سیاسی: یک محقق و پژوهشگر تاریخ با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به مقر فرمانده هان تروریست یک قدرت‌نمایی و اقدام عالی بود، گفت: انقلاب اسلامی باید محافظ داشته باشد و آن‌هایی که می‌گویند ارتش و یا سپاه نمی‌خواهیم، اشتباه می‌کنند.
حمله موشکی سپاه به تروریست‌های داعش یک قدرت‌نمایی و اقدام عالی بود
خسرو معتضد تاریخ‌نگار در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به حمله موشکی یکشنبه‌شب سپاه پاسداران به مقر تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه افزود: این اقدام سپاه پاسداران نشان از توانمندی نیروهای مسلح ایران بوده و یک اقدام عالی بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی باید محافظ داشته باشد و آن‌هایی که می‌گویند ارتش و یا سپاه نمی‌خواهیم، اشتباه می‌کنند.

این محقق و پژوهشگر تاریخ با بیان اینکه هر انقلابی یک دستاوردی و محافظی دارد، تصریح کرد: مثلاً در انقلاب روسیه ما شاهد تشکیل ارتش سرخ بودیم. ارتش سرخ نیروی مجهزی بود که به وجود آمده و سازمان‌دهی شد.

معتضد افزود: وجود سپاه پاسداران برای نظام و انقلاب ما لازم و ضروری است. ما معتقدیم که سپاه به‌عنوان یک نیروی رسمی در چارچوب آئین‌نامه و اساسنامه باید به مأموریت و فعالیت خود ادامه دهد.
حمله موشکی سپاه به تروریست‌های داعش یک قدرت‌نمایی و اقدام عالی بود
وی با اشاره به مأموریت‌های سپاه پاسداران گفت: سپاه دارای مأموریت‌های داخلی و خارجی است. سپاه پاسداران یک نیروی داخلی است که مأموریت خارجی هم دارد که جزو ملزومات ایران است.

این محقق و پژوهشگر تاریخ با بیان اینکه ما در زمان رژیم پهلوی هیچ موشکی نداشتیم، افزود: اما بعد از انقلاب موشک توسط جوانان این مملکت و در سال‌های 60 ساخته شد که از سال 65 به بعد ایران دارای موشک شد.

معتضد با تأکید بر اینکه با تروریست‌ها باید با زبان خوشان صحبت کرد، افزود: کار سپاه عالی بود چراکه نشان داد در مقابل زور باید ایستاد و با تروریست‌ها با زبان خودشان سخن گفت.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ ایران همواره موردتهاجم قرار گرفت، افزود: ایران زمانی کشوری ضعیف بود اما اکنون به همت جوانان توانایی موشکی داریم.
حمله موشکی سپاه به تروریست‌های داعش یک قدرت‌نمایی و اقدام عالی بود
این محقق و پژوهشگر تاریخ افزود: اگر ایران ارتش و نیرو نداشته باشد، مجدداً به ایران حمله خواهد شد.

معتضد با اشاره به تهدیدهای مقامات عربستان علیه ایران، گفت: اگر ایران نیروی مقتدر نداشته باشد، همین عربستان به ایران حمله خواهد کرد و جزایر سه‌گانه ایران را می‌گیرد و حتی ادعای گرفتن خوزستان را مطرح می‌کند.

وی با اشاره به حمله تروریستی به ایران در 14 خرداد امسال، گفت: حمله به مرقد امام راحل و مجلس شورای اسلامی برای آزمایش توانمندی ایران و بررسی واکنش‌های احتمالی ایران بود که با اقدام سپاه واکنش خوبی نشان داده شد.
حمله موشکی سپاه به تروریست‌های داعش یک قدرت‌نمایی و اقدام عالی بود
یکشنبه‌شب سپاه پاسداران شش موشک بومی ساخت ایران به مقر تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه شلیک کرد که تعدادی از فرماندهان و عناصر این گروه تروریستی کشته و زخمی شدند.


نظر شما