شناسهٔ خبر: 20046880 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

در گفت‌وگو با میزان مطرح شد

کاسه‌ساز امروز مرحله دوم شیمی‌درمانی را آغاز می‌کند/رضایت پزشکان از روند بهبود تهیه‌کننده اخراجی‌ها

خبرگزاری میزان- پسر تهیه کننده اخراجی‌ها گفت: پدر همچنان در بیمارستا بستری هستند. مرحله اول شیمی درمانی به پایان رسیده و امروز مرحله دوم به مدت چهار روز ادامه خواهد یافت.

صاحب‌خبر -
کاسه‌ساز امروز مرحله دوم شیمی‌درمانی را آغاز می‌کند/رضایت پزشکان از روند بهبود تهیه‌کننده اخراجی‌ها///////////////////////////
محسن کاسه‌ساز پسر حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص آخرین وضعیت جسمانی پدرش گفت: پدر همچنان در بیمارستان بستری هستند. مرحله اول شیمی درمانی به پایان رسیده و امروز مرحله دوم به مدت چهار روز ادامه خواهد یافت.
 
وی با اشاره به ادامه حضور این تهیه کننده سینما در بیمارستان افزود: پدر این روزها کمی از لحاظ جسمانی ضعیف شده‌اند و پس از مرحله دوم نیز در بیمارستان بستری خواهند ماند تا از لحاظ وضعیت عمومی بهبود بیابند.
 
پسر تهیه کننده اخراجی‌ها درباره تشخیص پزشکان از روند درمان خاطرنشان کرد: پزشکان مرحله اول شیمی درمانی را خوب و تاثیرگذار دانستند و گفتند که با انجام دوره دوم نتایج بهتری به دست خواهد آمد اما چون پدر به علت حالت تهوع و درد قادر به خوردن چیزی نیست انجام شیمی درمانی کمی دردآور و سخت شده است.
 
انتهای پیام/

نظر شما