شناسهٔ خبر: 20046858 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

غیاثی:حدادی نیاز به استراحت دارد / مربیان خارجی به ایران می آیند

سخنگوی سازمان تیم های ملی دو و میدانی کشورمان گفت:حدادی سه عمل جراحی سنگین انجام داده و قصد دارد پس از مسابقات قهرمانی آسیا مدتی استراحت کند.

صاحب‌خبر -

تیمور غیاثی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد شرکت نکردن احسان حدادی در مسابقات گزینشی قهرمانی دو و میدانی جهان بیان کرد: حدادی سه عمل جراحی سنگین انجام داده و قصد دارد پس از مسابقات قهرمانی آسیا مدتی استراحت کند. به همین دلیل در رقابت های گزینشی قهرمانی جهان شرکت نمی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حدادی به دلیل اینکه احتمال می داده نتواند سهمیه مسابقات جهانی را کسب کند از حضور در رقابت های گزینشی انصراف داده یا خیر، تصریح کرد: این حرف ها شایعه است. به نظر شما نایب قهرمان المپیک از حضور در مسابقات گزینشی می ترسد؟ حدادی تاکنون به اوج آمادگی نرسیده و احتمال دارد شرکت در مسابقات گزینشی جهان بار دیگر منجر به آسیب دیدگی وی شود.

سخنگوی سازمان تیم های ملی در ادامه اظهار داشت: اگر تیم ملی دو و میدانی ایران نتواند در مسابقات گزینشی، سهمیه رقابت های جهانی را به دست آورد، طبق قانون از سوی اتحادیه جهانی«IAAF »در هر یک از بخش های آقایان و بانوان یک سهمیه به کشورمان تعلق می گیرد. البته با توجه به پایین بودن رکوردهای بانوان دو و میدانی کار، فدراسیون برنامه ای برای اعزام هیچ یک از آن ها به مسابقات لندن 2017 ندارد. در بخش آقایان هم پس از نشست سازمان تیم های ملی تصمیم می گیریم چه فردی را به مسابقات جهانی اعزام کنیم.

غیاثی درمورد اینکه حسین کیهانی بدون اجازه فدراسیون به رقابت های جام کازانف رفته است، گفت: تا جایی که من اطلاع دارم باشگاه نفت از کیهانی خواسته در جام کازانف شرکت کند. گویا مسئولان این باشگاه به کیهانی گفته اند در صورت غیبت در جام کازانف قراردادش را فسخ می کنند. اگر این دونده پس از بازگشت از قزاقستان دلایل قانع کننده ای نداشته باشد، احتمال دارد از فهرست نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا کنار گذاشته شود. البته به نظر نمی رسد وی بدون هماهنگی چنین کاری انجام داده باشد.

سخنگوی سازمان تیم های ملی دو و میدانی درباره حضور مربیان خارجی در کشورمان گفت: پس از مسابقات قهرمانی آسیا، چهار مربی خارجی به ایران می آیند تا تمرینات ملی پوشان کشورمان را تا بازی های آسیایی 2018 زیرنظر بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما