شناسهٔ خبر: 20046785 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

ایران میزبان رقابتهای مقدماتی جام جهانی چوگان

در برنامه "میراث ایرانی" رادیو ورزش «بی غم» دبیر فدراسیون چوگان، برنامه ها و اقدامات فدراسیون چوگان را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ بی غم، دبیر فدراسیون چوگان، اقدامات اخیر فدراسیون را اینطور شرح داد: امسال، سال بسیار بزرگی برای جامعه چوگان ما است. از 8 لغایت 16 تیر ماه میزبان بازیهای مقدماتی جام جهانی در گروه E هستیم که علاوه بر تیم ایران، تیم های هند، پاکستان و آفریقای جنوبی برای بازیها وارد کشورمان می شوند.
خوشبختانه با تلاش تمامی اعضای فدراسیون و حمایت های بسیار عالی که از طریق وزارتخانه و ارگانهای مربوطه انجام شد، توانستیم میزبانی رقابتها را بدست بیاوریم. امیدوارم که میزبانی در خور شأن چوگان و کشورمان را داشته باشیم.
دبیر فدراسیون چوگان، عنوان کرد: با توجه به اهمیت ثبت چوگان، اقداماتی انجام دادیم که خوبشختانه این ورزش آذر ماه امسال در یونسکو به نام کشورمان ثبت خواهد شد.
وی، در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات مقدماتی جام جهانی، شناخت کافی از نحوه بازی رقبا دارید، تصریح کرد: کشورهای هند، پاکستان و آفریقای جنوبی نسبت به کشور ما سابقه بسیار طولانی دارند و افتخارات بیشتری نسبت به کشورمان کسب کرده اند.
بی غم، در خاتمه گفت: خوشبختانه با حمایت ها و توجهی که خانی زاده به ورزش چوگان داشت، توانستیم 2 نفر از مربیان سطح اول چوگان دنیا را به خدمت تیم بگیریم و اکنون حدود دو ماه است که این مربیان به همراه 3 بازیکن سطح اول چوگان آرژانتین در کنار تیم ما هستند و تمرینات دقیق و حساب شده ای را برای تیم برنامه ریزی کرده اند. خوشبختانه اکنون انگیزه بازیکنان بالاست. امیدوارم که بتوانیم نتایج قابل قبولی در این رقابتها کسب کنیم.
برنامه میراث ایرانی، با اجرای اسکویی، هر جمعه ساعت ۸:۰۵ به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

نظر شما