شناسهٔ خبر: 20045277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سه ماه گذشته؛

اختصاص کمک هزینه معیشت ۳ میلیاردی به مددجویان البرزی

کرج - مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: سه ماه گذشته رقمی بالغ‌بر سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای کمک‌هزینه معیشت مددجویان اختصاص‌یافته است.

صاحب‌خبر -

علی سالارکیا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در سه ماه گذشته رقمی بالغ‌بر سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای کمک‌هزینه معیشت مددجویان اختصاص‌یافته است، اظهار کرد: مبالغ واریزی کمک‌هزینه معیشت از ردیف اعتبارات دولتی تأمین و ماهیانه به‌صورت نقدی از طریق سیستم بانکی به‌حساب تمامی مددجویان تحت حمایت واریزشده است.

وی افزود: نوزده هزار و ۴۱۷ خانوار مددجو در استان البرز از خدمات متنوع این نهاد در حوزه‌های توانمندسازی و حمایتی بهره‌مند هستند.

سالارکیا تقویت روحیه خودکفایی از طریق ایجاد اشتغال را از اهداف اصلی کمیته امداد عنوان کرد و گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته درزمینهٔ کارآفرینی از طریق اعطای تسهیلات و کاریابی به مددجویان خدمت‌رسانی خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز همچنین گفت: کمیته امداد درزمینهٔ خدمات بهداشتی و پیشگیری به مددجویان نیز، برنامه‌هایی در جهت تأمین امنیت غذایی و ارتقاء سطح سلامت کودکان کمتر از شش سال طراحی و اجرا می‌کند .

وی تأکید کرد: ارائه خدمات درمانی به جامعه هدف از طریق مراکز پزشکی و درمانی طرف قرارداد از دیگر خدمات این نهاد در بخش بهداشت و درمان است.

سالارکیا تصریح کرد: خیریه‌ها، نهادهای مردمی و نیکوکاران درزمینهٔ امدادرسانی به محرومان و نیازمندان به‌ویژه در طرح اکرام و محسنین در کنار امدادگران کمیته امداد حرکت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد استان البرز خاطرنشان کرد: مددجویان این نهاد در قالب طرح مددجویی و  بنا به دلایلی از قبیل نداشتن سرپرست، معلولیت سرپرست و بیماری سرپرست برحسب نوع نیازمندی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند .

نظر شما