شناسهٔ خبر: 20045127 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پاسخ قاطع ناوگروه دریایی کشورمان به نیروهای اشغالگر قدس +فیلم

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به قدرتی جهانی در آب‌های آزاد تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

پاسخ قاطع ناوگروه نیروی دریایی کشورمان به نیروهای اسرائیلی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از مهمترین ارکان نظامی یک کشور، نیروی دریایی آن محسوب می‌شود. خوشبختانه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و سقوط شاه  ایران اسلامی در عرصه دفاعی و امنیتی با تکیه بر توان داخلی یکی از امن‌ترین کشورهای جهان به شمار ‌می‌رود.

 

نیروی دریایی کشورمان نیز با استفاده از متخصصین داخلی توانسته است با ساخت ناوشکن‌های جنگی و آموزش نیروی نظامی به سطحی از قدرت در آب‌های آزاد جهان دست پیدا کند که سایر کشورهای جهان به این توانایی سر تعظیم فروآورند. ناوگروه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران عاملی برای تامین امنیت کشتی‌های باری حتی در آب‌های دوردست هستند و این مهر تاییدی بر توانایی بالای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

 

در ویدئو زیر امير دريادار حبيب‌الله سياری از برخورد قاطع ناوگروه جمهوری اسلامی ایران پس از دریافت پیام از نیروهای رژیم اشغال‌گر قدس می‌گوید. 

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6141097/6400779?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما