شناسهٔ خبر: 20044924 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جعفری در گفت‌وگو با فارس:

طرح «تفسیر کوتاه» با محویت جزء 5 قرآن کریم برگزار می‌شود

معاون آموزش و پژوهش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از برگزاری طرح «تفسیر کوتاه» با محوریت جزء 5 قرآن کریم از مردادماه سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، طرح «تفسیر کوتاه» در چند سال اخیر با هدف ارائه مفاهیم و نکات تفسیری اجزای قرآن کریم با استفاده از وسایل کمک آموزشی برای بهره‌مندی عموم مردم و ایجاد فرهنگ توجه به ترجمه و مفاهیم قرآنی در کنار تلاوت قرآن کریم به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

امسال نیز با توجه به اهمیت ایجاد توانایی تطبیق آیات با ترجمه و معانی واژگان قرآنی این طرح با محوریت جزء 5 قرآن کریم از مردادماه برگزار می‌شود.

محمدرضا جعفری معاون آموزش و پژوهش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری طرح «تفسیر کوتاه» اظهار داشت: امسال این طرح با محوریت جزء 5 قرآن کریم برگزار می‌شود و برای سهولت در آموزش کتابی نیز تهیه خواهیم کرد.

وی از برگزاری کلاس‌های آموزشی به منظور سهولت در یادگیری جزء 5 قرآن به همراه معانی و تفسیر آن خبر داد و افزود: در کلاس‌های این طرح محتوای آموزشی در قالب کتاب درسی و سؤالات شامل 30 درس تدوین شده است که در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

جعفری با بیان اینکه پس از پایان دوره آزمونی از شرکت‌کنندگان گرفته می‌شود، گفت: این ْآزمون در مرحله کانون‌ها و استانی برگزار می‌شود و به افرادی که حدنصاب نمره را در مرحله نهایی کسب کنند جوایزی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما