شناسهٔ خبر: 20043134 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

اختلاف بازوبند کاپیتانی در اردوی استقلال!

پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای مدعی شده كه پژمان منتظری برای اینكه حسن نیتش را ثابت كند با استقلال قراردادی دو ساله امضا كرده است.

صاحب‌خبر -
  اختلاف بازوبند کاپیتانی در اردوی استقلال!
گزارش - تحریریه پارسینه |  پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای مدعی شده كه پژمان منتظری برای اینكه حسن نیتش را ثابت كند با استقلال قراردادی دو ساله امضا كرده است.

البته كه منتظری یكی از استقلالی‌های محبوب و متعصب به شمار می‌رود اما اینكه بازیكنی در سی و سه سالگی با باشگاه محبوبش قرارداد دو ساله ببندد می‌تواند به جز حسن نیت معانی دیگری هم داشته باشد. مثلا نزدیك شدن به سن بازنشستگی! دقیقا همان اتفاقی كه برای بازیكنانی مثل خسرو حیدری و مهدی رحمتی افتاد.

این دو بازیكن هم در سال‌های گذشته به سختی راضی به تمدید قرارداد حتی یك ساله با استقلال می‌شدند اما فصل گذشته رحمتی با استقلال سه ساله بست و حیدری هم دو ساله تمدید كرد. البته این اتفاق مختص بازیكنان استقلال نیست و درباره بازیكنی مثل سیدجلال حسینی هم صدق می‌كند. ماجراهای تمدید قرارداد این بازیكن هم در سال‌های گذشته با پرسپولیس برای خودش تبدیل به سریالی دیدنی شده بود اما او هم لابد برای نشان دادن حسن نیت خود و در 36 سالگی، پیش از پایان فصل قراردادش را با پرسپولیس برای دو فصل دیگر تمدید كرد!

پژمان منتظری به استقلال بازگشت و حالا این سوال پیش می آید که آیا او در فصل جدید بازوبند کاپیتانی استقلال را به بازو می بندد؟ منتظری قبل از ترک استقلال و در فصلی که رحمتی به استقلال بازگشته بود، داعیه بازوبند را داشت ولی در نهایت این بازوبند به مجتبی جباری سپرده شد تا پژمان هم نفس راحت تری بکشد. حالا با بازگشت او دوباره این بحث ها مطرح خواهد شد. رحمتی از سال ۸۴ به استقلال ملحق شد اما پژمان سال ۸۶ به استقلالی ها پیوست. منتظری ۷ فصل برای استقلال بازی کرده و رحمتی هم ۷ فصل. باید دید منصوریان در این باره چه تصمیمی می گیرد. البته خسرو حیدری هم جزو قدیمی های استقلال ولی فصل گذشته رحمتی بازوبند را بست و او کاپیتان دوم شد. 

با توجه به اتفاقات فصل گذشته ای که منصوریان در قبال بازیکنان بزرگ این تیم اتخاذ کرد و نتوانست مدیریت درستی نسبت به رحمتی یا بختیار رحمانی داشته باشد بعید به نظر می رسد که بتواند حواش احتمالی را کنترل کند.

پژمان منتظری ثابت کرده بازیکنی است که حداقل از لحاظ احترام به مربی پا را فراتر نگذاشته اما عوامل اگر دست به دست هم دهند شاید آتش زیر خاکستر بتواند حریف بزرگی برای استقلال در لیگ هفدهم باشد!

نظر شما