شناسهٔ خبر: 20042389 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

20 مدرسه فوتبال در استان قزوین مجوز فعالیت دارند

قزوین-ایرنا-دبیر هیات فوتبال استان قزوین گفت: 20 مدرسه فوتبال در استان مجوز فعالیت داشته و مابقی به صورت غیر مجاز مشغول فعالیت هستند.

صاحب‌خبر -

محمود عبدالهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از اعلام مهلت برای ارسال مدارک لازم از سوی متقاضیان به منظور اعطای مجوز مدرسه فوتبال، هنوز برخی از مسئولان مدارس برای اخذ مجوز اقدامی نکرده اند و بدون دریافت آن از هیات فوتبال استان تحت عناوین مختلف در حال ثبت نام از علاقه مندان فوتبال هستند که از نظر ما قابل قبول نیست.
وی با اشاره به اسامی مدارسی که از این هیات مجوز دریافت کرده اند،گفت: الوند نوین،ایثار آبیک،ایرانیان قزوین،پاسارگاد،پدیده آبیک،پرسیان قزوین،پسران برتر،پیام،تکنیک برتر البرز آبیک،دانش و ورزش،ستارگان آبیک،ستارگان قزوین،سرخپوشان،سرخ جامگان آریا،صمصام،کاتالان،موج نو آبیک،میلان نوین،نمونه قزوین و پارس نوین قزوین از جمله مدارس دارای مجوز فعالیت از این هیات هستند.
وی ادامه داد: هیات فوتبال استان قزوین با توجه به تاکید فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان هیچ گونه مسئولیتی در قبال مدارس فوتبال بدون مجوز ندارد و مدیران و مربیان مشغول در این مدارس باید پاسخگوی مشکلات آتی آنها باشند.
عبدالهی در پایان از خانواده های علاقه مند به فوتبال درخواست کرد فرزندان خود را در مدارس دارای مجوز و مورد تایید هیات فوتبال استان قزوین ثبت نام کنند.
هیات فوتبال استان قزوین دارای 10 هزار بیمه شده ورزشی در سال 95 بوده است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

نظر شما