شناسهٔ خبر: 20041346 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خریدهای گران قیمت، منجی منصوریان شدند/ استقلال مدل 96، پرستاره و هیجان انگیز

آبى های پایتخت عملکرد مناسبی در فصل نقل و انتقالات داشتند و بازیکنان مدنظر منصوریان را جذب کردند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان آبى پوشان پایتخت با جذب بيت سعيد ،سجاد شهباززاده ،داريوش شجاعيان ،پژمان منتظرى و همچنين ٤ بازيكن جوان به نام هاى قائدى،حيدرى ،نجفى ،خادم پور و تمدید قرارداد ابراهيمى ،نورافكن،چشمى،مجيد حسينى ،پادوانى و جابر انصارى تا حدودى لیست بزرگسالان خود را برای فصل هفدهم تکمیل کردند.

در حال حاضر استقلالى ها سه سهميه ليگ برتر و سه سهميه بالاى ٢١ سال جاى خالى دارند و در حال حاضر آنها به دنبال جذب دو دفاع و تكميل ليست نهايى خود هستند.

به اين ترتيب در حال حاضر بحث حضور جبارى ،رضاييان و جذب ٢ بازيكن جديد و حتى تمديد قرارداد چند بازیکن از جمله رابسون ،حق دوست ،برزاى و يعقوب كريمى در دستور كار آبى ها قرار دارد و به زودى تکلیف این بازیکنان برای پیوستن به استقلال مشخص می شود.

كاوه رضايى مهاجم گلزن آبى ها هم به طور رسمی از جمع آبى پوشان پایتخت جدا شد و به يك تيم بلژيكى پیوست. البته منصوريان با توجه به جدايى اين بازيكن ، خط حمله خود را با حضور شهباززاده و بيت سعيد پر كرد.

 

خریدهای گران قیمت، منجی منصوریان شدند/ استقلال مدل 96، پرستاره و هیجان انگیز

 

در هر صورت مسئولان استقلال شاکله اصلی تیم خود را برای فصل آینده حفظ کردند و به جز چند خروجی تیم از جمله يزدانى ،سيار و كنعانى زادگان تا حدودى تركيب فصل گذشته خود را دست نزدند.

البته در اين ميان بايد منتظر ماند تا ديد تكليف جذب سایر بازيكنان و تمديد قرارداد هاى بازیکنان باقى مانده در آينده به چه صورت خواهد بود.

 

ترکیب استقلال را نسبت به فصل گذشته در همه پستها مورد بررسی قرار دادیم که به این شرح است:

 

دروازه بان ها مثل فصل قبل

استقلال فصل شانزدهم را با حضور حسينى دروازه بان جوان تيم آغاز كرد و رحمتى، دروازه بان با تجربه تيم، در ديدار هاى بعدى فصل را ادامه داد. در هر صورت منصوريان براى فصل آتى در تركيب دروازه بانان تيمش تغييرى انجام نداد و با همان تعداد نفرات ليگ هفدهم را شروع مى کند

 

البته در اين ميان حسينى در نظر داشت به دليل نيمكت نشينى راهى تيم ديگری شود كه منصوريان با اين موضوع مخالفت كرد و به اين دروازه بان اعلام كرد به حضور او نياز دارد.

 خریدهای گران قیمت، منجی منصوریان شدند/ استقلال مدل 96، پرستاره و هیجان انگیز

خط دفاع ترمیم شده

آبى پوشان پایتخت با وجود عملكرد خوب رابسون ،پادوانى ،زكى پور و ديگر مدافعان فصل گذشته کمبودهایی در خط دفاع خود داشتند.

با اين وجود مديران استقلال با جذب منتظرى و یکی دو مدافع جوان خیال منصوريان را برای خط دفاع تا حدودی راحت كرده اند.

استقلال همچنين با حضور خسرو حيدرى و با تمديد قرارداد وريا غفورى نيز خط دفاع خود را تا حدى تضمين كرده است.

ضمن اینکه هنوز زمزمه هایی مبنی بر حضور رامین رضاییان درجمع آبی ها به گوش می رسد.

خریدهای گران قیمت، منجی منصوریان شدند/ استقلال مدل 96، پرستاره و هیجان انگیز

خط هافبک میلیاردی و جذاب

آبى پوشان پایتخت در خط هافبک بازیکنان خوبی دارند که فصل آینده هم می توانند بدرخشند. تمدید قرارداد اميد ابراهيمى و اميد نورافكن تنها دغدغه اصلی منصوريان در خط هافبک بود که به نوعى اين مساله بر طرف شد.

جذب داريوش شجاعيان هافبك طراح گسترش فولاد که یکی از بهترين مهره هاى ليگ برترى هم به شمار می آید،  بهترين خبر براى منصوريان و استقلال بود كه با وجود اين بازيكن استقلالی ها در نبود ابراهيمى كه در حال حاضر مصدوم است مشكلى نخواهند داشت.

همچنين حضور روزبه چشمى در ليگ هفدهم مى تواند خبر خوبى براى منصوريان باشد و به نوعى استقلال از نظر خط هافبك از هر لحاظ تامين است

فرشيد باقرى نيز در اين پست با قرار گرفتن در كنار ديگر هافبك ها مى تواند به مستحکم تر شدن خط میانی استقلال کمک کند.

خریدهای گران قیمت، منجی منصوریان شدند/ استقلال مدل 96، پرستاره و هیجان انگیز


خط حمله جدید و خطرناک

بيت سعيد گلزن سابق استقلال خوزستان و سجاد شهباززاده گلزن سابق آبى هاى تهرانى و تیم نفت، می توانند خط حمله زهرداری برای استقلال در ليگ هفدهم تشکیل بدهند و سایر تیمها از حضور آنها در خط حمله آبى ها دچار وحشت خواهند شد.

همچنين حضور على قربانى ،محسن كريمى و جابر انصارى نيز در خط حمله مى تواند تيم هاى ليگ برترى را در تقابل با استقلال در فصل جديد با مشكل مواجه كند.

خریدهای گران قیمت، منجی منصوریان شدند/ استقلال مدل 96، پرستاره و هیجان انگیز

انتهای پیام/

 

نظر شما