شناسهٔ خبر: 20039803 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

بهترین محک در مصاف با روسیه

تیم‌های ملی ایران و روسیه در حالی مهرماه سال جاری به مصاف هم می‌روند که میزبان جام جهانی با بازیکنان مسن و کم تجربه از نظر بین‌المللی، در شرایط نه چندان ایده‌آلی نسبت به سال‌های گذشته قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

کارلوس کی‌روش چندی پیش و بعد از صعود تیم ملی ایران به جام‌جهانی روسیه، نوید برگزاری یک دیدار تدارکاتی خود مقابل روسیه، میزبان جام جهانی را داد و عالام کرد این بازی 10 اکتبر 2017 ( 18 مهر 1396) در این کشور برگزار خواهد. بعد از اعلام کی‌روش، رئیس فدراسیون فوتبال ایران و روسیه هم انجام این بازی را تائید کردند تا تیم ملی بعد از مدت‌های مدید یک دیدار تدرکاتی بسیار خوب را انجام خواهد داد.

ایران و روسیه در اخرین بازی خود در سال 2011 در ابوظبی امارات به مصاف هم رفتند که آن بازی را ایران با گل محمدرضا خلعتبری در دقایق پایانی به پیروزی رسید. در آن دیدار علیرضا منصوریان، دستیار افشین قطبی که به دلیل نتایج ضعیف در جام ملت‌ها از تیم ملی جدا شده بود، روی نیمکت نشست و از طرفی کارلوس کی‌روش هم در حال رایزنی با فدراسیون فوتبال ایران برای قبول هدایت تیم ملی بود و به همین دلیل از نزدیک و در ورزشگاه این دیدار را نظاره کرد.

تیم ملی روسیه هم مانند تیم ملی ایران نسبت به 6 سال پیش دچار تغییرات زیادی شده و همانند ایران دومین حضور متوالی خود را تجربه می‌کند. تیم ملی روسیه هم اکنون در جام کنفدراسیون‌ها حضور دارد و از دو بازی مقابل نیوزیلند و پرتغال به یک پیروزی و یک شکست دست یافته است.

نظر شما