شناسهٔ خبر: 20031298 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پورموسوی در گفت‌وگو با میزان:

هر تیمی قهرمان شد، فصل بعد تا مرز نابودی پیش رفت!/ قولی برای قهرمانی یا سهمیه نداده‌ام

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هر تیمی در ایران قهرمان شده، فصل بعد تا مرز نابودی پیش رفته است.

صاحب‌خبر -
سید سیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات‌مان را طبق برنامه پیش می‌بریم. به دو، سه بازیکن دیگر نیازمندیم تا فهرست‌مان تکمیل شود. اردوی خارجی نخواهیم داشت. در حال حاضر در زنجان هستیم، 10 روز در اهواز خواهیم بود و از 20 تا 30 تیر به تهران می‌رویم.

وی درباره جذب احتمالی فرناندو دخسوس، دروازه‌بان برزیلی گسترش فولاد که در استقلال خوزستان سابقه همکاری با او را دارد، گفت: مذاکراتی داشته‌ایم. البته ظاهرا باشگاه گسترش فولاد می‌خواهد این دروازه‌بان را قرضی واگذار کند. من فکر می‌کنم چندان منطقی نباشد که بخواهیم روی یک بازیکن به صورت قرضی حساب کنیم. باشگاه‌ها باید مذاکره کنند تا تکلیف مشخص شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه گفته می‌شود گزینه‌هایی مانند سوشا مکانی، وحید شیخ‌ویسی و مانوئل فرناندز مونیز، دروازن‌بان اسپانیایی فصل گذشته ماشین‌سازی هم مد نظر او هستند، تصریح کرد: شیخ‌ویسی که با استقلال خوزستان قرارداد دارد و برای جذب او باید ابتدا برای دریافت رضایت‌نامه‌اش اقدام کنیم. تا چند روز آینده تکلیف دروازه‌بان ما مشخص می‌شود.

پورموسوی با اشاره به شرایط سخت باشگاه سابقش یعنی استقلال خوزستان و شایعاتی مبنی بر استعفای عبدالله ویسی از سمت سرمربیگری این تیم خاطرنشان کرد: من همیشه می‌گویم کاش استقلال خوزستان دو فصل پیش قهرمان نمی‌شد. شاید در این صورت شرایط بهتر بود چون هر تیمی در ایران قهرمان شده، فصل بعد تا مرز نابودی پیش رفته است.

وی در مورد اختلاف مالی بختیار رحمانی، کاپیتان فولاد خوزستان با این تیم تأکید کرد: من با خودش صحبت کردم. ان‌شاءالله تا چند روز آینده مشکل او حل می‌شود. من تمایل دارم بختیار رحمانی با ما بماند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه چه هدفی را در فصل آینده لیگ برتر دنبال می‌کند، گفت: من هیچ قولی برای قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نداده‌ام.

پورموسوی در پایان، در مورد اینکه ایمان مبعلی، هافبک این تیم در قراردادش قید کرده در صورت مصدومیت، پولی از این باشگاه نگیرد، در پایان تأکید کرد: خود ایمان این شرط را گذاشت. خودش گفت که 95 درصد می‌تواند بازی کند و مشکلی ندارد اما اگر اتفاقی افتاد، پولی دریافت نکند که من از این حرکت او تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما