شناسهٔ خبر: 20028314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در گفت‌وگو با تسنیم:

مکان دائمی عرضه محصولات فرش در لرستان راه‌اندازی می‌شود

R41450/P36447/S6,72/CT1

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: مکان دائمی عرضه محصولات فرش در لرستان راه‌اندازی و در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

بهزاد منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد بحث مطالعه و تدوین استراتژی توسعه فرش با توجه به ظرفیتی که در استان وجود دارد مورد مطالعه قرارگرفته، از کل جامعه آماری که در  این حوزه ورود پیداکرده‌اند تنها از یک‌چهارم این ظرفیت استفاده می‌شود و مابقی‌ به دلیل وجود برخی مشکلات نتوانسته‌اند در مدار اجرایی قرار بگیرند.

وی افزود: برنامه‌های ما در راستای توسعه صنعت فرش به‌گونه‌ای است که یک‌سوم را به دو سوم برسانیم و بتوانیم متناسب با نیازی که در این حوزه برای توسعه صنعت فرش وجود دارد کار عملیاتی کنیم.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان عنوان کرد: بخشی از این موضوع به سیاست‌ها و خدمات حمایتی برمی‌گردد که در حوزه بیمه قرار می‌گیرد، بخشی در حوزه  تسهیلات و بخشی در بازارهای فروش است.

وی بیان کرد: با تمرکز در بازار و ایجاد یک مکان دائمی برای عرضه محصولات تولیدکنندگان در سطح استان به‌صورت مستمر  این امکان برایشان فراهم می‌شود که به تولید بپردازند که بنا داریم این فضا را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهیم که مقدمه‌ای برای توسعه صنعت فرش است و پس‌ازآن خدمات فنی‌ و حرفه‌ای‌تر را شروع کنند که به بحث نرم‌افزاری توسعه این حوزه برمی‌گردد.

انتهای پیام/

نظر شما