شناسهٔ خبر: 20028068 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

فرماندار شفت:

وجدان های آگاه جهان بلندگوی شعار سرشار از شعور «مرگ بر اسرائیل» باشند

گروه اجتماعی: محسنی با بیان اینکه امروز هر وجدان آگاهی در جهان فارغ از رنگ و نژاد و مذهب وظیفه دارد بلندگوی شعار سرشار از شعور «مرگ بر اسرائیل» باشد، گفت: رژیم سفاک صهیونیستی ابتدایی ترین اصول انسانیت را زیر پا نهاده است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا محسنی، فرماندار شهرستان شفت در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: روز جهانی قدس در شرایطی از راه می رسد که مسئله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهمترین دغدغه جهان اسلام، همچنان نماد همبستگی و نقطه عطف وحدت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس و تجلی مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح های استکباری است.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس روز فریاد بلند مومنین روزه دار و روز تلالو ندای جاودانی «القدس لنا» از سوی میلیونها مسلمان مشرک ستیز است، افزود: در این روز هر مرد و زن آزادی خواهی در هر نقطه از این گستره پهناور گیتی فریاد نفرت از رژیم کودک کش صهیونیستی برمی آورد.

این مقام مسئول روز جهانی قدس را یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره)، روز رسوایی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی، روز بیداری ملل آزاده جهان و روز نمایش وحدت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین دانست و گفت: مردم در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین و مخالفت با اشغالگری، تجاوز و جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی اعلام می کنند.

محسنی تصریح کرد: امروز هر وجدان آگاهی در جهان فارغ از رنگ و نژاد و مذهب وظیفه دارد بلندگوی شعار سرشار از شعور «مرگ بر اسرائیل» باشد؛ چرا که رژیم سفاک صهیونیستی ابتدایی ترین اصول انسانیت را زیر پا نهاده و روز به روز بر دامنه جنایات خویش می افزاید و در این میان داعیه داران دموکراسی و حقوق بشر در برابر این حجم انبوه از توحش و کینهتوزی مهر سکوت بر لب ها زده اند.

فرماندار شفت با بیان اینکه مقام عظمای ولایت مسئله فلسطین را مهم ترین مسئله جهان اسلام قلمداد نموده اند، خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ایران با شرکت آگاهانه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر تجدید میثاق با آرمان های مترقی و کفرستیز حضرت امام راحل، صدای عدالت طلبی و حقیقتجویی سر داده و بذر امید را در دل مردم ستم دیده و رنج کشیده فلسطین سبز و تازه نگه می دارند.

نظر شما