شناسهٔ خبر: 20027972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

بخشدار بخش جلگه:

روز قدس محور یکپارچگی ملت های مسلمان در حمایت از مردم فلسطین است

ترابی گفت: روز جهانی قدس محور اتحاد و یکپارچگی ملت های مسلمان دنیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر شدید از رژیم صهیونیستی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ بخشدار بخش جلگه در گفتگویی با اشاره به اهداف شرکت در راهپیمایی با توجه به اینکه غرب برای ضربه زدن و تضعیف ایران و حامیان اسلام متحد است، تاکید کرد: اولین هدف ما به فرموده امام راحل(ره) حمایت از مردم فلسطین است که در روز قدس مردم یکپارچه و با شکوه در این مراسم مانند هر سال شرکت می کنند اما امسال مضاعف است چرا که از یک طرف امریکا و از یک طرف صهیونیست ها و از طرف دیگر حاشیه نشین های خلیج فارس همه دست به دست هم داده اند تا به امنیت کشور آسیب برسانند و نمونه بارز آن حرکت های انتهاری است که در تهران انجام دادند.

وی اذعان کرد: مردم باید محکم و یک صدا و یکپارچه در روز قدس وارد صحنه شوند و مشت محکم به دهان یاوه گویان و استکبار جهانی و صهیونیستم بزنند زیرا روز قدس محور یکپارچگی ملت های مسلمان در حمایت از مردم فلسطین است.

رحمت الله ترابی اظهار کرد: گفتمان ما گفتمان عدالت است و مردم ایران با آمدن به صحنه اولا به استکبار اعلام می کنند که ما مردمان مسلمان چه در ایران و چه در نقاط مختلف جهان یکپارچه هستیم و جلو دشمنان دین اسلام ایستادگی می کنیم و اگر چه در یک کشور نیستیم ولی همسبتگی خود را حفظ می کنیم و سعی بر این داریم از مسمانان در تمام نقاط جهان حمایت می کنیم.

بخشدار جلگه خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با وجود مشکلات و کمبودهایی که دارند در مسئله حفاظت و مراقبت از نظام مقدس جمهوری اسلامی همه مسائل حزبی و جناحی را کار گذاشته و یکپارچه و یا یک هدف در راهیپیمایی شرکت می کنند و ما در بخش خودمان در سالهای گذشته تجربه کردیم که مردم حتی با زبان روزه با شور و هیجان در صحنه حاضر می شوند که بازتاب خوبی در سطح کشور و چهان داشته است.

وی تاکید کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، امروز جنگ نرم خود را برعلیه ایرانیان در رابطه با فضای مجاری، فرهنگی، مواد مخدر به کار بستند و خواستند اینطور ضربه به کیان ایران بزنند اما مردم آگاه هستند و می دانند دشمن نسل جوان را هدف گرفته است و در این زمینه فعالانه حضور دادند و مشت مکحم بر یاوه گویان و استکبار جهانی خواهند زد.

انتهای پیام/

نظر شما