شناسهٔ خبر: 20027182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا:

روز قدس نشان‌دهنده انسجام و وحدت بین مسلمانان است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه روز قدس نشان‌دهنده انسجام و وحدت بین مسلمانان است، گفت: نشان دادن انسجام بین مسلمانان، بزرگ‌ترین امید را به مردم فلسطین خواهد داد تا بتوانند با رژیم صهیونیستی مبارزه کنند.

صاحب‌خبر -

سرلشگر رحیم صفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در مورد اهمیت روز قدس، اظهار کرد: روز قدس روزی است که امام راحل آن را نامگذاری و به یک نماد جهانی تبدیل کرد و بر اساس این مساله راهپیمایی میلیونی مردم در ایران و سراسر و کشور در این روز به صورت گسترده برپا میشود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس چندین پیام را در خود دارد، افزود: علاوه بر نشان دادن انسجام و وحدت بین مسلمانان، بزرگ‌ترین امید را به مردم فلسطین خواهد داد تا بتوانند با امید جهاد مسلحانه خود را ادامه دهند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بیان کرد: با حضور در راهپیمایی روز قدس پیام وحدت مسلمین برای بار دیگر برای هماهنگی هر چه بیشتر علیه مقابله با هرگونه تجاوز به خاک، وطن و ظلم به مردم صادر می‌شود.

سرلشگر صفوی اضافه کرد: با حضور در راهپیمایی روز قدس که تکلیف شرعی مسلمانان است بار دیگر متحد می‌شویم تا با حمایت مادی و معنوی از کرانه باختری صدای آنها را به گوش جهانیان برسانیم.

وی به اهمیت حمایت رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: باید خبرنگاران، رسانه‌ها و تمام مطبوعات که حق‌شناس هستند جلوی فضاسازی‌ها را گرفته و حق و مقبولیت واقعی را نشان دهند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: باید همه دست در دست هم داده و فریاد مردم مظلوم را به گوش همه برسانند تا همه آن را درک کرده تا امید آزادی را بین فلسطین شعله‌ور کنند.

وی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند سی و نهمین راهپیمایی روز قدس را پیش رو داریم که توسط رهبری آزاداندیش بنیانگذاری شد و با هدایت مقام معظم رهبری ادامه‌دار شده و تا آزادی فلسطین نیز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس گفتمان زنده‌ای در حمایت از فلسطین است.

انتهای پیام/ج/

نظر شما