شناسهٔ خبر: 20026984 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کوهکن: روز قدس جنگ نرم دامنه‌داری علیه زیاده‌خواهی‌ یک تفکر نژاد پرستانه صهیونیستی است

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اقدام مسلمین جهان در برپایی روز قدس جنگ نرم دامنه داری علیه زیاده‌خواهی‌های یک تفکر نژاد پرستانه صهیونیستی است.

صاحب‌خبر -

رژیم غاصب صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دیدمحسن کوهکن نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ارتباط با اهمیت روز قدس اظهار داشت: با ارزیابی مناسب از چند دهه‌ای که روز قدس برگزار شده‌ را مورد بررسی قرار دهیم باید  نموداری  رسم کنیم که به لحاظ کیفی و کمی نه تنها برای بهبود شرایط مردم فلسطین بلکه برای قبله‌گاه اول مسلمین که همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی وظیفه دارند که آن را حفظ کنند حرکتی رو به جلو بوده است.

وی افزود:‌ امام(ره) به واسطه انتخاب روز قدس حضور پرشکوه مردم  متشکل از اهل تسنن و شیعیان در سراسر دنیا به منظور دفاع از حریم قبله گاه اول مسلمین و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را رقم زدند.

کوهکن تصریح کرد: ‌اهمیت روز قدس رسیدن به یک آرمان الهی برای مسلمانان اعم از شیعه و سنی و انجام وظیفه در قبال قبله گاه  اول مسلمانان است و می‌توان گفت که این اقدام مسلمین جهان یک جنگ نرم دامنه دار علیه زیاده‌خواهی‌های یک تفکر نژاد پرستانه صهیونیستی است.

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان داشت: این حضور آ‌ثار شکننده و تکان دهنده‌ای برای رژیم غاصب صهیونیستی به  همراه دارد و امیدواریم مطابق آنچه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند سردمداران این رژیم غاصب 25 سال آینده را نبینند و مسلمانان به حق و حقوق شرعی خود برسند.

وی ادامه داد: حضور مردم بیانگر ترسیم تابلویی به بزرگی همبستگی در همه کشورها برای مطالبه حق مسلمانان است و اهمیت آن از این جهت است که هرآنچه که تحت تأثیر قدرت‌ها باشد نمی‌تواند به این مطالبه مسالمت آمیز و منطقی که ریشه در وقایع و حقایق تاریخی دارد بی‌توجه باشد.

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان خاطرنشان کرد: مسلمانان باید در راه تحقق مطالبات چند ده ساله یک ملت مظلوم و برآورده شدن حق آنان اهتمام بورزند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما