شناسهٔ خبر: 20026814 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

طی بیانیه‌ای صورت گرفت

دعوت وزارت علوم از عموم مردم و دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

وزارت علوم تحقیقات و فناوری با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم همیشه در صحنه و دانشگاهیان و دانشجویان سراسر کشور دعوت کرد در راهپیمایی با شکوه روز قدس همچون سال های گذشته در صفوفی به هم پیوسته شرکت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «نسیم آنلاین»، وزارت علوم تحقیقات و فناوری با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم همیشه در صحنه و دانشگاهیان و دانشجویان سراسر کشور دعوت کرد در راهپیمایی با شکوه روز قدس همچون سال های گذشته در صفوفی به هم پیوسته شرکت کنند.

در ابتدای این اطلاعیه آمده است: امروز جهان اسلام شاهد مظلومیت ملت بی پناه فلسطین است که همه روزه مورد هجوم وحشیانه جنایتکاران رژیم صهیونیستی قرار می گیرند. در این شرایط مدعیان دروغین حقوق بشر و حامیان اصلی رژیم غاصب صهیونیستی در سکوتی مرگبار بسر می برند ولی ملت آگاه ایران با امید به وعده الهی و توکل به او، تحت رهبری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با عزمی راسخ و محکم از اسلام ناب محمدی تا بازگرداندن کامل حقوق مردم مظلوم فلسطین و پاک‏‌سازی منطقه از جنایتکاران تروریست، از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نخواهند کرد.

در پایان تاکید شد: در آخرین جمعه رمضان المبارک 1438 و در آستانه روز قدس، دانشگاهیان ،استادان ،دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها ،مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری، در کنار آحاد مردم در راهپیمایی این روز شرکت و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام راحل (ره)، شهدای مقاومت بویژه مدافعان حرم و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همبستگی و حمایت خود را از مقاومت و پایداری مردم مسلمان و مظلوم فلسطین تا آزادسازی سرزمین قدس شریف اعلام می‌کنند.

نظر شما