شناسهٔ خبر: 20026728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

امت اسلامی در روز قدس اتحاد خود را به جهانیان نشان می‌دهند

بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: امت اسلامی در روز قدس اتحاد خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحمید خدری عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار داشت: این روز مهم از ابتکارات حضرت امام خمینی(ره) است که امت اسلامی در سراسر جهان فریاد عدالت‌خواهی خود را در این روز سر می‌دهند.

وی اضافه کرد: همانگونه که امام راحل فرمودند، کسانی که در مقابل جنایات اسرائیل ساکت هستند، نوبتشان خواهد رسید، مسأله قدس حادثه‌ای برای موحدین جهان و مؤمنان اعصار گذشته و حال و آینده است.

خدری خاطرنشان کرد: روز قدس نمادی از اتحاد و همدلی و همبستگی مسلمین جهان است که با هوشمندی و درایت و آینده اندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به این نام این روز اختصاص یافت.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: این روز که به راستی نمودی از اتحاد مستضعفین در مقابل مستکبرین است همواره از جانب ملت بزرگ و شریف و همیشه در صحنه ایران با جدیت دنبال میشده و انشاءالله همچنان دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: از همه ملت شریف و نجیب ایران اسلامی دعوت می‌کنیم تا همچون همیشه با اتحاد و انسجام در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور یابید تا باری دیگر قدرت و وحدت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشیم.

خدری افزود: در این روز حمایت همه جانبه خود را از مظلومیت برادران و خواهرانمان در فلسطین اشغالی اعلام می‌کنیم و مشتی محکم بر دهان مستکبرین جهان به‌ویژه رژیم غاصب صهیونیستی می‌زنیم.

نظر شما