شناسهٔ خبر: 20026576 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از خاصه‌خرجی در برنامه‌های تلویزیونی تا خط و نشان قالیباف برای شورای جدید/ پربازدیدهای یکم تیر

فرهنگ > رسانه - در یکم تیر، اخبار مربوط به تعاملات جدید شورای شهر تهران و قالیباف پربازدیدترین مطالب را تشکیل می‌داد.

صاحب‌خبر -

در صدر اخبار امروز فرمایشات رهبر معظم انقلاب قرار داشت که ایشان طی سخنانی فرمودند: چه لزومی دارد سند ۲۰۳۰ را بپذیریم؟

در سرویس سیاسی نیز پربازدیدترین اخبار به جزئیات جدید از حمله موشکی سپاه اختصاص داشت که عملیات آن تحت امر فرماندهی کل قوا به هلاکت بیش از ۱۷۰ تروریست منجر شد. ولی مسئله اینجاست که چرا سر ٦ تا موشکی که به داعش زدیم با هم دعوا می‌کنیم؟ در این سرویس خبری که کیهان از بی‌بی‌سی نقل کرد هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی جهش ۲۰ میلیونی قیمت پژو ۲۰۰۸ هوش از کله همه پراند. پس از آن، خبر پربازدید دیگری اعلام کرد شرکت هواپیمایی زاگرس ۲۸ فروند ایرباس خریده است. علاوه بر این خرید شیرین، ۴۵ فروند هواپیمای جدید دیگر هم در راه ایران در حال پرواز است و به زودی در تهران بر زمین می نشیند.

در سرویس فرهنگ و هنر عذرخواهی رامبد جوان از صفر کشکولی مقابل چشمان مردم پربازدید بود. پس از آن، سفر خواننده پاپ به آلمان برای عمل جراحی هم بازدید زیادی داشت و بعد هم برای مخاطبان جالب بود بدانند آیا کسی بر مصرف این همه پولی که در «خندوانه» و «ماه عسل» جمع می‌شود، نظارت دارد؟

در سرویس اجتماعی، سخنان قالیباف خطاب‌به شورای‌پنجم پربازدید بود که او برای منتخبان مردم خط و نشان کشید: کاری نمی‌توانید بکنید قانون دستتان را بسته! در این سرویس آمارهای عجیب از افراد مشغول در شهرداری مشهد هم چشمها را گرد کرد. همچنین یک مقام مسئول اعلام کرد زندانی جرائم غیرعمد زیر ۲۲میلیون تومان در ایران وجود ندارد.

در صدر اخبار پربازدید بین الملل هم مشخص شد داعش مسجد تاریخی موصل را منفجر کرده است. یک رسانه اسراییلی هم نوشت که چرا انتخاب محمدبن سلمان به عنوان ولیعهد خبر خوبی برای اسرائیل و آمریکا است. اولین اظهارات مکرون هم جالب توجه برای مخاطبان ما بود چون رئیس جمهور فرانسه گفت: هیچ جانشین مشروعی برای «بشار اسد» وجود ندارد.

در سرویس طنز هم کاریکاتور قالیباف باعث لبخند مردم شد.

58231

نظر شما