شناسهٔ خبر: 20026562 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتقاد ایهود باراک از قدرت‌طلبی بنیامین نتانیاهو در کنفرانس هرتزلیا

نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در هفدهمین کنفرانس هرتزلیا اظهار داشت نتانیاهو به دلیل اصراری که برای باقی ماندن در حکومت دارد، اسرائیل را در معرض خطر قرار می‌دهد.

صاحب‌خبر -

انتقاد ایهود باراک از قدرت‌طلبی بنیامین نتانیاهو در کنفرانس هرتزلیابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، ایهود باراک نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در هفدهمین کنفرانس هرتزلیا با عنوان «توازن راهبردی اسرائیل: فرصت ها و خطرات»، گفت: بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) به دلیل اصراری که برای باقی ماندن در حکومت دارد، اسرائیل را در معرض خطر قرار می دهد.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد: برتری هوایی اسرائیل همیشه تنها تضمین برای این رژیم است.

باراک بیان داشت: عربستان سعودی و برخی از کشورهای عربی پیشنهادهایی به ما داده اند و ما می توانیم درباره این پیشنهادها مذاکره کنیم. وی افزود: در حال حاضر اسرائیل منافع مشترکی با کشورهای عربی منطقه دارد.

«هرتزل هالوی»، رئیس سازمان اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی، نیز در این کنفرانس، با تکرار ادعاهای مقامات این رژیم علیه کشورمان اظهار داشت: ایران عامل اصلی بی‌ثباتی در منطقه خاورمیانه است و جهان باید جلوی نفوذ ایران را بگیرد.

هالوی همچنین با اعلام اینکه ایران اکنون تنها یک تهدید هسته‌ای به شمار نمی‌رود، بر همکاری اسرائیل با کشورهای عربی (همسو با منافع رژیم صهیونیستی) برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

رئیس سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل استفاده ایران از موشک علیه مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه را برای اسرائیل نگران‌کننده خواند. 

انتهای پیام/

نظر شما