شناسهٔ خبر: 20026470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استکبار مخالف توان دفاعی جمهوری اسلامی است/آماده مبارزه با دشمن باشید

خبرگزاری شبستان: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: دشمن مخالف توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است و ما را مجبور کردند تا ذوالفقارها را سرشان فرود آوریم و از این به بعد هم تکرار می شود زیرا دوره بزن و در رو برای دشمنان تمام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودسر، سردار فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله) جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (۱ تیر)  در مراسم هفتم شهید حسن عشوری در امامزادگان ماچیان رودسر، حضور مردم در مجلس شهدا را تیری بر چشم دشمنان دانست و اظهار کرد: پایبندی به ارزش های اسلامی و انقلابی نخستین معیار انقلابی بودن است.

 

وی با بیان اینکه انقلابی بودن به معنای سپری برای انقلاب باشیم، است، افزود: باید زینبی باشیم و با گذشت ۳۸ سال از انقلاب و توطئه چینی های دشمنان، باز هم شهید داده و در راه خدا جهاد می کنیم زیرا زرق و برق دشمن هیچ اثری بر ملت ایران و جوانان ما ندارد.

 

اسماعیلی پایبندیبه اسلام و پیرو خط امام بودن را وظیفه جوانان دانست و تصریح کرد: باید پایبند به استقلال کشور باشیم، نماد جمهوری اسلامی دموکراسی است و مردم در اداره کشور مشارکت دارند.

 

وی  با بیان اینکه همت بلند برای رسیدن به اهداف انقلاب سومین معیار انقلابی بودن است، گفت: بعد از گذشت ۳۸ سال از انقلاب به همت ملت، به اقتدار جهانی رسیدیم و به کوری چشم آمریکا از اقتدار کامل در منطقه برخورداریم.

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ادامه داد: به فرموده رهبری، نهال کوچکی بودیم که به درختی تنومند تبدیل شدیم و باید این انقلاب را حفظ کنیم.

 

وی با بیان اینکه جوانان ایرانی مانند شهید عشوری که حتی دفاع مقدس را ندیده بودند ادامه دهنده را شهدا و انقلاب هستند یادآور شد: از دفاع مقدس به اقتدار نظامی رسیدیم و همه نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی جانانه در راه دفاع از کشور جان خود را فدا می کنند.

 

اسماعیلی تاکید کرد: اقتدار نظامی اجازه نمی دهد دشمنان از مرز هوایی جمهوری اسلامی استفاده کنند و آنها را زمین گیر می کنیم و دشمنی که از مرز به هر طریقی وارد شود آمدنش دست خودش است و سرنگون می شود.

 

وی با بیان اینکه آماده مبارزه با دشمن باشید اظهار کرد: کنار آمدن با دشمن خفت است، ما پایبند به شهدا هستیم و اقتدار خود را حفظ می کنیم.

 

اسماعیلی با تاکید بر ضرورت  اقتدار فرهنگی و اقتصادی افزود:  باید جلوی واردات بی رویه را گرفته و به اقتصاد مقاومتی دست یابیم.

 

وی تاکید کرد: مسئولان باید همسو باشند و از فساد اداری جلوگیری کنند.

 

فرمانده قرارگاه هوایی خاتم الانبیا (صلی الله علیه و آله)  با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن اذعان کرد: خاکریز دشمن در دست ماست و باید از شبکه های مجازی علیه دشمن استفاده کرده و اجازه نفوذ به دشمن ندهیم.

 

وی با بیان اینکه باید وصیت شهدا را در جامعه ترویج دهیم افزود: باید فرهنگ شهادت را سند دار کنیم نه سند ۲۰۳۰ و فرهنگ غرب.

 

اسماعیلی حساسیت در برابر دشمن را دیگر معیار انقلابی بودن دانست و گفت:  دشمن طولی، ریشه ایی است مانند استکبار، تکفیری ها و باید این دشمن طولی را از بین ببریم.

 

وی با بیان اینکه با دشمن آشتی کردن خفت است تصریح کرد: کشورهایی که اقتدار ندارند از دشمن ما سلاح می خرند وتکفیری ها نیز توسط استکبار تجهیز می شوند بعد حرف از حقوق بشر می زنند.

 

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (صلی الله علیه و آله)‌ با اشاره به توان موشکی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: دشمن مخالف توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است و ما را مجبور کردند تا ذوالفقارها را سرشان فرود آوریم و از این به بعد هم تکرار می شود زیرا دوره بزن و در رو برای دشمنان تمام شده است.

 

اسماعیلی تقوای دینی و سیاسی را آخرین معیار انقلابی بودن دانست و گفت: مسئولین باید تقوای دینی و سیاسی داشته باشند و در زمان انتخابات تخریب هایی صورت گرفت، نباید دولت ها را خراب کنیم.

 

وی با بیان اینکه مسئولان نباید سهم خواهی داشته باشند افزود: باید به فکر جوانان بود و با بازنشسته شدن جوانان دیروز باید راه را برای جوانان امروز باز کنیم.

 

 

 

نظر شما