شناسهٔ خبر: 20026343 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ ابْتَغُوا إِلَیْهِ الْوَسیلَةَ وَ جاهِدُوا فی‏ سَبیلِهِ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ / مائده (35)

 

مردم بیدار و آگاه کردستان دعوت رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

روز جهانی قدس این میراث گران‌بهای معمار کبیر انقلاب (ره) که روز دفاع از فلسطین مظلوم و نماد وحدت مسلمانان اقصی نقاط جهان در مقابله با ظلم و استکبار جهانی و به فرموده مقام معظم رهبری روز "دفاع از حقیقت" می‌باشد، در پیش است.

براستی که این روز باید "بزرگ و مهم" دانسته شود چرا که توطئه‌های نظام سلطه امروز به مرحله جدیدی وارد شده و اختلاف‌افکنی در صفوف امت اسلام، این حربه نخ نمای دشمن، در منطقه حساس خاورمیانه در بین مسلمانان همچنان دنبال می‌شود.

بی‌هیچ تردید اولین مسئله جهان اسلام، مسئله قدس شریف است که نباید تحت هیچ شرایطی کمرنگ شود و یکی از ملزومات اصلی تحقق این مهم، حضور پر شور و شعور در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام انزجار از رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و همه مستکبران جهان و حامیان این غده سرطانی است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه صیام، از مردم همیشه در صحنه و آگاه استان کردستان و به‌خصوص مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران دعوت می‌نمایم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، فریاد تظلم مردم فلسطین و مستضعفان جهان را به گوش جهانیان رسانده و این پیام صریح و روشن را به صهیونیزم و حامیان جهانی و منطقه‌ای آن مخابره کنند که " امت اسلام متحدند و فلسطین عزیز هیچ‌گاه تنها نبوده، نیست و نخواهد بود."

 

دکتر سیدمهدی فرشادان

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان

نظر شما