شناسهٔ خبر: 20025729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور 270 رسانه بین المللی در اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی

همزمان با رویداد مشهد 2017، 270 رسانه بین المللی از 36 کشور جهان در اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی در مشهد حضور می یابند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو وحضور 270رسانه بین المللی در اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی در مشهد تلویزیون های اسلامی گفت: در این اجلاس آثار برتر رسانه ها مورد داوری قرار می گیرد و آثار برگزیده در رسانه های کشورهای عضو به نمایش در خواهد آمد.

محمود اشتری افزود: بیداری اسلامی و مقاومت، وحدت اسلامی، مهدویت و ظهور، مدافعان حرم و نقش انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) در جریان بیداری اسلامی از مهمترین برنامه های نهمین اجلاس خواهد بود.

او گفت: همزمان با برگزاری این اجلاس به مدت یک هفته، هر شب یک فیلم مستند از کارگردانان مسلمان کشورهای اسلامی با هدف جنگ ستیزی نمایش داده می شود.

اشتری افزود: چندین وزیر فرهنگ کشورهای اسلامی در این اجلاس حضور خواهند داشت.

او گفت: هشت دوره قبلی این اجلاس در تهران برگزار شده است و طبق برنامه قرار بود نهمین دوره این اجلاس در کشور عراق برگزار شود که با هماهنگی های صورت گرفته بنا بر این شد همزمان با رویداد مشهد 2017 این دوره در مشهد برگزار شود.

نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی 11 تا 13 تیرماه برگزار خواهد شد.

نظر شما