شناسهٔ خبر: 20025678 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تاجگردون مطرح کرد

تشکیل مجمع مشورتی در دو شهرستان گچساران و باشت برای عمران شهری

نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع مشورتی در دو شهرستان گچساران و باشت برای توسعه و عمران شهری تشکیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، غلامرضا تاجگردون در نشست با منتخبان و نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای گچساران و باشت افزود: در حال حاضر با اتحاد و همدلی اعضای شورای قدیم و جدید می توان به سوی توسعه گام برداشت.

وی بیان کرد: مجمع مشورتی در دو شهرستان گچساران و باشت برای توسعه و عمران شهری تشکیل می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید شوراهای اسلامی هر دو شهرستان از هر فکر و خلاقیت که می توان آن را در راستای پیشرفت منطقه عملی کرد، استقبال کرده و آن را به کار بندند.

تاجگردون عنوان کرد: مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات بار دیگر به دنیا ثابت کردند مانند همیشه درکنار مسئولان نظام ایستاده اند.

وی ادامه داد: مسئولان  نیز باید تلاش کرده تا بتوانند با اقدامات مناسب پاسخ خوبی به رای مردم و اعتماد آنها بدهند.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد تا آسیب‌های بعد انتخابات باعث از بین رفتن همدلی و جدایی‌ بین مردم شود.

تاجگردون بیان کرد: هر دو شهرستان گچساران و باشت با درک بسیار خوب مردم و داوطلبین شورای شهر و روستا از این قاعده به دور بودند.

وی افزود: تشکیل مجمع مشاورین شوراها از بین داوطلبان دو شهرستان گچساران و باشت اقدام بسیار خوبی در راستای توسعه منطقه است.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این مجمع از بین اعضاء و داوطلبان شورای دو شهرستان انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما