شناسهٔ خبر: 20025644 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

والیبال قهرمانی جوانان جهان - چک؛

عطایی: اظهارات چک ها تطابقی با قانون فدراسیون جهانی نداشت

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: مسئولان اصرار داشتند که حتماً یک پزشک و فیزیوتراپ روی نیمکت باشند که اظهارات شان با قانون فدراسیون جهانی همخوانی نداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، بهروز عطایی درمورد شرایط تیم ملی والیبال جوانان ایران اظهار داشت: شرایط تیم خوب است؛ تمام کارهایی که باید تاکنون انجام می دادیم به خوبی انجام شد و فکر می کنم همه چیز خیلی خوب پیش رفت. اردوهای خیلی خوبی داشتیم و چند بازی تدارکاتی قابل قبول هم برگزار کردیم.

وی ادامه داد: مصدومیت هایی در تیم وجود دارد که البته مانع بازی کردن آنها نخواهد شد. تنها مصدومیت جواد کریمی کمی نگران کننده است که شاید روی عملکردش تاثیر بگذارد که سعی می کنیم تا شروع بازی نخست این مصدومیت را به حداقل برسانیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درمورد شرایط میزبانی در جمهوری چک عنوان کرد: میزبانی چندان تعریفی ندارد. شرایط از نظر اسکان مشکلی ندارد، اما مدل پذیرش و نوع تغذیه خیلی مساعد نیست. در وعده های غذایی کیفیت نسبتاً خوب است، اما از نظر کمیت مشکلاتی وجود دارد. فکر می کنم این موضوع برای میزبانی یک تورنمنت جهانی چندان مناسب نباشد.

عطایی با اشاره به مدل پذیرش و ثبت نام تیم ها گفت: طبق قانون ما می توانیم ۵ نفر روی نمیکت داشته باشیم که می تواند شامل پزشک و فیزیوتراپ هم باشد یا اینکه هر ۵ نفر مربی باشند. تشخیص ما این بود که از ۴ مربی و یک فیزیوتراپ روی نمیکت تیم مان استفاده کنیم، این در حالی است که مسئولان اصرار داشتند که از آن ۵ نفر حتماً ۳ نفر باید مربی باشند و دو نفر باقی مانده پزشک و فیزیوتراپ باشند.

وی افزود: اظهارات آنها تطابقی با قانون فدراسیون جهانی نداشت. ما ارتباطاتی را با درخشنده، عضو ایرانی کمیته فنی مسابقات قهرمانی جوانان جهان که در شهر برنو حضور دارد برقرار کردیم و او هم شرایط و مقررات را به صورت کامل برای مسئولان برگزار کننده بازی های در شهر چسکه بوجویتسه توضیح داد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: توضیحات درخشنده به عنوان یکی از مسئولان برگزار کننده موجب شد تا مسئولان در شهر چسکه بوجویتسه این موضوع را بپذیرند. به هر حال این امر اتفاقی کاملاً طبیعی بود، چون تیم ایران در مسابقات المپیک هم ۴ مربی و یک فیزیوتراپ روی نمیکت خود داشت.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان با حضور ۱۶ تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود. تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها در گروه سوم با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است.

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به شرح زیر است:

جواد کریمی، علی رمضانی، رسول آقچه لی، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، شایان شاهسوند، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، علی یوسف پور، طیب عینی و اسماعیل طالبی

اکبر محمدی (سرپرست)، بهروز عطایی (سرمربی) مسعود آرمات، علیرضا طلوع کیان، احمد لاهوتی (مربیان)، حسین خوریانی (آنالیزور)، مهدی احمدی (پزشک) و محمود محمدی (ماساژور) اعضای کادر فنی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان هستند.

نظر شما