شناسهٔ خبر: 20025610 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

به همت فرهنگسرای انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد

رونمایی ازجشن بزرگ آزادی فلسطین در روز قدس

صاحب‌خبر -

به گزارش جهان نيوز، این پوستر تصویری از فلسطین در سال 2040 میلادی را به تصویر می کشد و در آن تصویری از 18 رهبری که در مسیر مقاومت و ایستادگی فلسطین در عرصه بین الملل کوشیده اند در مسجد الاقصی گرد هم می آیند. این پوستر در قالب بیگ آرت در روز قدس رونمایی شده و در معرض دید راهپیمایان قرار خواهد گرفت.
همچنین 5 پوستر از فلسطین 2040 که تصویری از فلسطین پس از آزادی را نمایش می دهد، در این فرهنگسرا به نمایش در خواهد آمد. در سال 1394 رهبر معظم انقلاب در پاسخ به یکی از تهدیدات رژیم صهیونیستی فرمودند: «ان‌شاءالله چیزی از رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده نخواهد ماند.» در این مجموعه تلاش شده که آن روز ترسیم شود.
فرهنگسرای قدس در 6 غرفه و با شعار «من عاشق مبارزه با صهیونیستم» پذیرای مردم روزه‌دار در راه‌پیمایی روز قدس است.
غرفه «مدافعان حرم با محوریت مقاومت»؛ نگاهی اجمالی به همه شهدای مبارزه با صهیونیست از پنجاه سال گذشته تا کنون دارد و در غرفه «استکبار ستیزی»؛ فلسفه اسکتبار از طریق پوستر، نمایش عکس و محصولات بررسی می‌شود. همچنین غرفه «تحریف امام»؛ با شعار تحریف امام ممنوع به جاذبه‌های امام تا موضوعاتی مانند کاخ نشینی، اشراف‌گری و سبک زندگی ساده امام می‌پردازد.
غرفه «نفوذ فرهنگی» به موضوعات مختلفی که از دریچه نفوذ در حوزه فرهنگ و سبک زندگی ایرانی و اسلامی وارد شده‌است می‌پردازد. غرفه «صهیونیست شناسی در تاریخ قدس» حاصل تلاش تحقیقاتی و ریشه‌یابی است که در نهایت کتاب‌ها و مقالات علمی در این حوزه را به مخاطبان معرفی می‌کند. «کانون‌های قرآن»؛ شامل فعالیت‌های قرآنی است که نگاه مبارزه با صهیونیست و استکبار را به‌وسیله ابزار مختلف از دیدگاه قرآن به نمایش می‌گذراند که هم متناسب با روز قدس و هم متناسب با ماه مبارک رمضان است. غرفه «25 سال محو اسراییل» نمایشگاه مستطاب آمریکایی را به نمایش می‌گذارد و همچنین مسابقه‌های جنبی و تفریحی برگزار می‌کند و محصولات سازمان فرهنگی هنری شامل سربند، پوستر و دیگر محصولات را بین مردم پخش می‌کند.
اجرای برنامه صحنه‌ای نیز در روز قدس انجام می گیرد. این برنامه با حضور هنرمندان مطرح، محبوب و انقلابی کشور برگزار می‌شود و همچنین اجرای گروه‌های نمایشی، سرود، اجرای قطعات موسیقی از دیگر برنامه‌های صحنه‌ای فرهنگ‌سرای قدس است.
فرهنگسرای قدس جمعه دوم تیرماه در ضلع شمالی بوستان دانشجو میزبان راهپیمایان روزه دار است.

منبع:تسنیم

نظر شما