شناسهٔ خبر: 20025516 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

به گفته‌ی توسعه دهنده‌ی Crackdown 3، ممکن است عناوین ترد پارتی از تمام قدرت ایکس‌باکس وان ایکس استفاده نکنند

ایکس‌باکس وان ایکس، زمانی که در ۷ نوامبر امسال عرضه شود، قدرتمندترین کنسولی خواهد شد که تا به الان ساخته شده است. در لیست بلند بالای بازی‌هایی که تا به الان برای آن در دست ساخت بوده و به تعویق انداخته شده‌اند عنوان Crackdown 3 قرار دارد که توسط شرکت Sumo Digital توسعه داده شده است.

صاحب‌خبر -
به گفته‌ی توسعه دهنده‌ی Crackdown 3، ممکن است عناوین ترد پارتی از تمام قدرت ایکس‌باکس وان ایکس استفاده نکنند

ایکس‌باکس وان ایکس، زمانی که در ۷ نوامبر امسال عرضه شود، قدرتمندترین کنسولی خواهد شد که تا به الان ساخته شده است. در لیست بلند بالای بازی‌هایی که تا به الان برای آن در دست ساخت بوده و به تعویق انداخته شده‌اند عنوان Crackdown 3 قرار دارد که توسط شرکت Sumo Digital توسعه داده شده است.

شرکت Sumo Digital، در طی این سال ها با انواع کنسول‌های بزرگ در معرض فروش کار کرده است، که شامل پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۴ پرو، نینتندو سویچ، وی یو و ایکس‌باکس وان می‌باشد. بنابراین، آن‌ها دقیقا می‌دانند که درباره‌ی چه چیزی دارند صحبت می‌کنند وقتی که می‌گویند ایکس‌باکس وان ایکس از تمامی این کنسول‌ها قدرتمندتر است.

کارگردان هنری عنوان Crackdown 3،  آقای Gareth Wilson، در طی مصاحبه‌ای با خبرگذاری Metro GameCentral، به این اشاره کرد که ایکس‌باکس وان ایکس بسیار قدرتمندتر از پلی‌استیشن ۴ می‌باشد اما با این حال ممکن است این قدرت اضافی توسط عناوین ترد پارتی به طور کامل استفاده نشود.

“ما واقعا خوش شانس بودیم، زیرا از همان اول بازی برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار داده شد و ما همیشه قابلیت بازی میان پلتفرمی را بین ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی انجام می‌دادیم. بنابراین زمانی که اسکورپیو و یا همان وان ایکسی که الان می‌شناسیم معرفی شد. ما با خودمان گفتیم، بسیار خوب این هم در حقیقت یک پلتفرم دیگر است”

وی همچنین اشاره کرد:

“و صادقانه بخواهیم بگوییم. ابزاری که برای توسعه در اختیار ما گذاشته شده است فوق‌و‌العاده می‌باشد. این تقریبا به ما اجازه می‌دهد که بازی را مستقیما بر روی ۴k اجرا کنیم. این یک هیولاست،در حقیقت، این ماشین بسیار قدرتمندتر و سریع‌تر از پلی‌استیشن ۴ پرو می‌باشد، به خصوص، در اجرای عناوین بر روی رزولوشن ۴k. اما سوال اصلی این نیست که این کنسول قدرمندترین است یا نه، بلکه این است که آیا عناوین ترد پارتی از تمام قدرت آن استفاده می‌کنند یا خیر؟”

در این که کنسول ایکس‌باکس وان ایکس به خوبی ساخته شده است شکی نیست.با تمام این‌ها، این بزرگترین سوال برای همگان می‌باشد که آیا بازی‌ها از تمام قدرت سخت افزاری آن استفاده خواهند کرد؟ پس باید تا عرضه کنسول تا ۷ نوامبر و عرضه‌ی بازی‌های بیشتر بر روی آن، منتظر این جواب ماند.

برچسب‌ها:

نظر شما