شناسهٔ خبر: 20024736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار اردبیل:

۲۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی استان اردبیل ارائه شد

R41374/P1377/S6,49/CT11

استاندار اردبیل گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به ۲۴۰ واحد تولیدی استان اردبیل ارائه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش ظهر امروز در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی 2 اردبیل اظهار داشت: سال گذشته 2 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به 240 واحد تولیدی استان اردبیل ارائه شده و امسال نیز همین اقدام با تلاش و جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: فعال شدن واحدهای راکد و نیمه‌راکد در طول چندین سال گذشته از مهم‌ترین اهداف ما بوده و در این زمینه تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نشده که امیدواریم اقدامات انجام یافته تاثیرگذاری مناسبی داشته باشد و در آینده‌ای نزدیک خروجی‌های قابل توجهی را شاهد باشیم.

استاندار اردبیل گفت: اجرای برنامه‌های قابل توجهی برای راه‌اندازی چرخه اقتصادی واحدهای راکد در دستور کار قرار دارد و با توجه به این که مشکل اصلی واحدهای تولیدی سرمایه‌ در گردش است، هم‌اکنون این موضوع در دست بررسی است و نتایج قابل توجهی در این زمینه به دست آمده است.

خدابخش بیان کرد: یکی دیگر از مواردی که هم‌اکنون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است این است که در زمینه فعال‌سازی واحدهای تولیدی و صنعتی بانک‌های عامل نقش به سزایی دارند که انتظار می‌رود مدیران بانک‌ها در این زمینه کوتاهی و تعلل نکنند تا با ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی بتوانیم شاهد خارج شدن آنها از رکود و شروع مجدد فعالیت‌های تولیدی آنها باشیم.

وی تصریح کرد: انتظار ما از مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه این است که براساس سیاست‌های دولت دستگاه‌های اجرایی استان  دو موضوع اشتغال و تولید را در اولویت کارها و برنامه‌های خود قرار داده و تلاش کنند با حمایت از بخش تولید و رفع موانع و مشکلات در این حوزه در راستای تحقق این سیاست‌ها و منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما