شناسهٔ خبر: 20024713 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

خاطرات بازیکنان خاطره‌ساز جام جهانی ۹۸ در «جام رمضان»

شب گذشته برنامه تلویزیونی «جام رمضان» شبکه «شما»، میزبان سعید پاشازاده و حمید استیلی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته برنامه این برنامه به فوتبال، تیم ملی و خاطرات جام جهانی 98 اختصاص داشت.

 

مهمانان برنامه دیشب جام رمضان، سعید پاشازاده و حمید استیلی بازیکنان سابق تیم ملی و حاضران در جام جهانی 1998 و بازی تاریخی ایران آمریکا بودند.

 

از همان ابتدای برنامه بحث درباره خاطرات آن بازی ها، اتفاقات و حواشی آن بود.

 

در بخشی از برنامه دیشب، حمید استیلی درباره صعود تیم ملی امروز کشورمان به جام جهانی 2018، گفت: به نظرم تیم فعلی ما از تیم دوره قبل (2014) خیلی بهتر شده. شناخت کی روش از بچه ها و توانایی آنها بیشتر شده و از طرفی تیم ما هجومی تر بازی می کند.

 

وی تاکید کرد: دوره گذشته تیم ما بیشتر دفاعی بود و البته در دفاع هم خوب کار کرد. اما شاید یکی از دلایلی که باعث شد بازیکنان ما در دوره گذشته لژیونر نشوند، همین سبک بازی دفاعی بود. در واقع بازیکنان در حملات و بازی هجومی از سوی کشورهای دیگر دیده می شوند.

 

استیلی درباره تفاوت بازی ایران در جام جهانی 2014 و 1998 گفت: تفاوت اصلی همین نوع بازی است. ما در دوره 1998 هجومی تر بازی می کردیم. در اثر همان بازی تهاجمی هم گل می خوردیم!

 

پاشازاده هم با تاکید بر توانمندی تیم فعلی برای گرفتن نتیجه در جام جهانی گفت: تیم ما این بار خیلی با تجربه تر است. بازیکنان روی نیمکت ما خود تیم دوم هستند. ما در بسیاری از پست ها دو سه بازیکنان خبره داریم. مردم این بار صعود به مرحله دوم جام جهانی را انتظار دارند. امیدوارم با مدیریت و تفکر کی روش و فدراسیون و تلاش بچه‌ها به این هدف برسیم.

 

در بخش دیگری از این برنامه پاشازاده بازیکن سابق استقلال درباره نتیجه این تیم در لیگ برتر گذشته گفت: از ابتدا طبیعی بود تیمی که صفر تا صدش تغییر می کند، ابتدای راه با فراز و نشیب روبرو می شود. امیدوارم این دوره بهتر کار بشود.

 

گفتنی است؛ «جام رمضان» ویژه برنامه مناسبتی شبکه «شما» است که طی ماه مبارک رمضان با تهیه کنندگی علی صادقی و اجرای محمد مقدم به صورت زنده روی آنتن می رود.

 

زمان پخش این برنامه هر شب ساعت 23:45 است.

نظر شما