شناسهٔ خبر: 20023273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

شرکت منسجم در راهپیمایی روز قدس تکلیف شرعی و قانونی در حمایت از مردم فلسطین است

R41374/P1357/S6,49/CT11

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: شرکت هماهنگ و منسجم در راهپیمایی روز جهانی قدس تکلیف شرعی و قانونی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه تشکیلات قضایی استان اردبیل اظهار داشت: ما امروز در موقعیتی قرار داریم و در نظامی حکومت می‌کنیم که نظام اسلامی است و قوانین آن بر اساس شریعت اسلامی که در رأس آن یک رهبر والا مقام که فردی شجاع، توانمند، اسلام شناس است، قرار دارد.

 رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: وجود نظام اسلامی و رهبری اسلام‌شناس و شجاع برای همه ما موهبت الهی و بستری مناسب برای خدمتگذاری صادقانه بوده و شغل و مسئولیت ما در راستای ایجاد امنیت و گسترش عدالت در جامعه از توفیقات ارزشمند خداوند است.

وی با دعوت از همه مردم برای حضور گسترده و پرشکوه در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: شرکت هماهنگ و منسجم در راهپیمایی روز جهانی قدس تکلیف شرعی و قانونی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده که مردم ایران اسلامی همچون سال‌های گذشته امسال نیز در این میدان حاضر شده و انزجار و خشم خود را از دشمنان اعلام خواهند کرد.

قاصدی با اشاره به آغاز هفته قوه قضائیه، این هفته را فرصتی برای گزارش عملکرد و تکالیف دانست و گفت: با مروری بر وظایف انجام گرفته خود به این مهم دست می‌یابیم که چه وظایف و مسئولیتی داریم و چگونه این مسئولیت را انجام داده‌ایم و تا چه حد توانسته‌ایم میزان رضایتمندی را کسب کنیم.

 رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: همه ما در قبال ایثارگران و شهیدانی که هستی خود را فدای این نظام کرده‌اند مسئولیت داریم و ما مدیون این عزیزان هستیم و با حضور خود و با خدمتگذاری صادقانه باید وظایف خود را در مقابل چنین شخصیت‌هایی به نحو احسن انجام بدهیم.

 در این مراسم از تعدادی از کارکنان نمونه تشکیلات قضایی استان اردبیل به مناسبت هفته قوه قضائیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما