شناسهٔ خبر: 20017561 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترامپ چقدر صرف تغییر دکوراسیون کاخ سفید کرد؟

مخارج مربوط به تغییر دکوراسیون داخلی کاخ سفید در دوره ترامپ به بالاترین سطح رسیده است.

صاحب‌خبر -

ترامپ چقدر صرف تغییر دکوراسیون کاخ سفید کرد؟به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری میک؛ «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا نسبت به روسای پیشین این کشور بیشترین هزینه را برای تغییر دکوراسیون داخلی کاخ  سفید صرف کرده است.

بر این اساس، رئیس جمهور میلیاردر آمریکا در بازه زمانی 5 ماهه (از ژانویه تا مه) حدود 133 هزار دلار از پول مالیات دهندگان آمریکایی را صرف تغییر دکوراسیون داخلی کاخ سفید کرده است. این در حالی است که باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در همین بازه زمانی فقط 51 هزار دلار برای نوسازی کاخ سفید خرج کرد.

گفته می شود گرانترین سفارش ترامپ برای تغییر دکوراسیون کاخ سفید، یک میز کنفرانس با برند «کیتینگر» است که بیش از 13 هزار دلار قیمت دارد. ریچارد نیکسون، رئیس جمهور آسبق آمریکا نیز چنین میزی را سفارش داده بود ولی هزینه آن را از جیب خودش پرداخت کرد.

مخارج مربوط به تغییر دکوراسیون داخلی کاخ سفید یکی از کوچکترین هزینه های ترامپ است و باید هزینه سفرهای آخر هفته به استراحتگاه های لوکس که همگی از پول مالیات دهندگان تامین می شود را نیز به خرج های سر به فلک کشیده ترامپ افزود.

انتهای پیام/

هزینه های سرسام آور ترامپ برای رای دهندگان آمریکایی

نظر شما