شناسهٔ خبر: 20008191 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در مسابقات جهانی سنگ تمام می گذاریم

ملی پوش واترپلوی ایران گفت: مرداد امسال در مسابقات جهانی واترپلوی زیر 20 سال سنگ تمام می گذاریم.

صاحب‌خبر -
مهدی یزدان خواه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ بیان کرد: اردوی تیم ملی واترپلوی زیر 20 سال ایران از 27 خرداد برای حضور در مسابقات جهانی آغاز شده است و همه ملی پوشان سخت تلاش می کنیم تا در رقابت پیش رو با وجود گروهبندی سختی که داریم سنگ تمام بگذاریم.

وی افزود: ایران در مسابقات واترپلوی جهانی زیر 20 سال با تیم های روسیه، یونان، آرژانتین و آمریکا همگروه است.

ملی پوش واترپلوی ایران یادآور شد: تیم ملی روسیه از قدرت های واترپلوی جهان است،یونان نیز در دوره قبل عنوان چهارمی را به خود اختصاص داده و آمریکا هم در قاره خود اول است به این ترتیب اگر ما در برابر آرژانتین و آمریکا به پیروزی برسیم و با نتایج قابل قبولی بر روسیه و یونان غلبه کنیم از گروه خود صعود کرده و در زمره 12 تیم قرار می گیریم ضمن اینکه اگر بازی مرحله بعدی را هم با برد پشت سر بگذاریم می توانیم جزو 8 تیم برتر جهان باشیم.

وی گفت: بهترین عنوانی که تیم ملی واترپلوی ایران در مسابقات زیر 20 سال جهان کسب کرده است مقام دهمی این رقابت هاست اما ما در این دوره تلاش می کنیم تا به جایگاه هفتم یا هشتم این مسابقات دست یابیم.

وی افزود: در حال حاضر 20 واترپلوئیست در اردوی تیم ملی زیر 20 سال ایران روزانه دو نوبت از ساعت 9 تا 13:30 و 17 تا 20:30 تمرین می کنند تا 12 مرداد امسال با تمام قوا به مصاف حریفان بروند.

یزدان خواه ادامه داد: تمرینات ما بسیار سخت و طاقت فرسا است بطوریکه تا کنون سه مرتبه شنای 3200 متر را پشت سر گذاشتیم و الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی هم نکات فنی و تاکتیکی در خصوص دفاع و ضد حملات را به ملی پوشان گوشزد می کند.

وی تاکید کرد: باید بطور ویژه ار مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی ایران تشکر کنم زیرا همه شرایط و امکانات را در اختیار ما قرار داده اند تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.


نظر شما