شناسهٔ خبر: 20002245 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسابقات رده های سنی مهمترین رویداد پیش رو است

ملی پوش شیرجه ایران گفت: مهمترین رویداد نزدیک پیش روی تیم ملی شیرجه ایران، مسابقات رده های سنی است.

صاحب‌خبر -
شهنام نظرپور در گفتکو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما بیان کرد:  ملی پوشان از 10 تیر  برای حضور در مسابقات شیرجه رده های سنی که مهمترین رویداد نزدیک پیش رو است و شهریور امسال به میزبانی ازبکستان برگزار می شود اردو می زنند.

وی گفت: بزرگترین هدف تیم ملی شیرجه ایران سکونشینی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا است اما اگر می خواهیم در این رویداد بزرگ بدرخشیم باید اردوهای متمرکز داشته باشیم زیرا تیم ملی شیرجه ایران اعزام زیادی در طول سال ندارد و به نفع ماست که همین مسابقات شیرجه رده های سنی ازبکستان را به چشم اردوی تدارکاتی نگاه و بزرگسالان و جوانان را باهم به این رقابت ها اعزام کنیم.

ملی پوش شیرجه ایران تصریح کرد: اکنون امتیاز ملی پوشان شیرجه به نسبت مسابقات برزیل و هلند تنزل پیداکرده است و علت آن نیز نداشتن اردوهای متمرکز است.

وی ادامه داد: امتیاز شیرجه روها در مسابقات زمانی ارتقاء می یابد که ما اعزام ها و اردوهای خوبی داشته باشیم تا با تمرین و تکرار  شیرجه های سنگین که به لحاظ فنی ریسک بالایی دارد امتیازات بیشتری را به خود اختصاص دهیم.

نظرپور یادآور شد: من و مجتبی ولی پور  از امتیاز نرمالی در شیرجه برخورداریم بخصوص در شیرجه هماهنگ سکوی 10 متر، این در حالیست که سایر شیرجه روها امتیازات پر افت و خیزی دارند و دلیلش فقط نداشتن اردوی متمرکز و تمرین نکردن شیرجه های ریسکی است که البته باید به آن جوانی و بی تجربگی را نیز اضافه کرد چراکه مدیریت شیرجه رو در مسابقات فقط برعهده خودش است و یک ملی پوش باید به خوبی بر خود تسلط داشته باشد.

نظر شما