شناسهٔ خبر: 19977296 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرلشکر رضایی: زور آزمایی با سپاه، آمریکا را پشیمان خواهد کرد/سپاه تحریم ناپذیر است

تهران - ایرنا - فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عملیات موشکی سپاه علیه گروه تروریستی داعش گفت: آمریکا بهتر است سپاه را برای زور آزمایی برنگزیند چرا که عواقبی پشیمان کننده در پی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، محسن رضایی در پیام خود به سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: آمریکا باید بپذیرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان سپر دفاع از حریم عزت و شرافت ملت ایران، تحریم ناپذیر است.
وی تصریح کرد: غرش موشک‌های دلیر مردان سپاه اسلام، موجی از سرور و شادمانی در قلوب ملت قهرمان ایران و کابوسی سهمگین از رعب و وحشت در دل تروریست‌ها و حامیان آنان پدید آورد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اینجانب به وجود سردارانی افتخارآفرین چون شما و سردار حاجی‌زاده فرمانده هوا فضای سپاه که با شلیک مقتدرانۀ موشک‌های نقطه زن، جهنمی از آتش را بر تجمع داعشیان فرو ریخت و سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، که تروریست‌ها را در سیستان و بلوچستان، غافلگیرانه سرکوب کرد، افتخار می‌کنم.
به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.
در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاه های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
سپاه پاسداران اعلام کرد که «پیام این اقدام انقلابی و مجازات گونه کاملا روشن است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان هشدار می دهد، در صورت تکرار اقدامات پلید و شیطانی علیه ملت ایران، خشم انقلابی و شعله های آتش انتقام پاسداران انقلاب، عاملین و مسببان آن را در بر خواهد گرفت و جنایتکاران را به جهنم رهنمون می سازد.»
سیام**9314**1429
تنظیم: داود توسلی**انتشار:محسن طاهرزاده

انتهای پیام /*

نظر شما