شناسهٔ خبر: 19974418 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

بوسه شجاعیان بر پیراهن استقلال

صاحب‌خبر -

به گزارش جهان نيوز، نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال جهت حضور در لیگ هفدهم، ساعت 18:30 امروز (دوشنبه) در کمپ باشگاه برگزار شد.

* برخلاف سال گذشته که از ابتدای تمرین هزاران نفر برای تماشای تمرین حضور داشتند، این بار خبری از این تعداد تماشاگران نبود و تنها 300 نفر از نزدیک نظاره‌گر تمرین تیم‌شان بودند. شماری از آنها هم بنرهای بزرگی در حمایت از علیرضا منصوریان در کمپ نصب کرده بودند. اتفاقی که سال گذشته هم افتاده بود.
* پیش از آغاز تمرین، علیرضا منصوریان به همراه صادق ورمزیار و محمد نوازی نظاره‌گر تمرین تیم امید شد. تیمی که گفته می‌شود تحت عنوان تیم «ب» استقلال فعالیت خواهد کرد. پس از پایان تمرین این تیم، منصوریان و ورمزیار با بازیکنان امید دست دادند.

* خریدهای جدید استقلال شامل حسن بیت سعید و داریوش شجاعیان در محل تمرین حضور یافتند و مورد استقبال بازیکنان قرار گرفتند. روزبه چشمی که به تازگی با استقلال قرارداد بسته در تمرین حضور داشت.
* میک مک درموت مربی بدنساز پیشین تیم ملی کشورمان که قرار است با استقلالی‌ها همکاری داشته باشد، پس از استقبال کادر فنی، استارت کاری خود را زد. با وجود اینکه امروز نخستین تمرین استقلال بود، اما این مربی با جدیت کار خود را آغاز کرد.

* تماشاگران حاضر در کمپ به شدت منصوریان را تشویق کردند. زمانی که حاضران به تشویق شجاعیان پرداختند، این بازیکن بر پیراهن استقلال بوسه زد. همچنین تماشاگران علیه احمد عابدزاده هم شعار سر دادند.

* زمانی که تمرین در حال آغاز شدن بود، بازیکنان یک به یک به سمت نصرالله عبداللهی و محمد نوازی رفتند تا از آنها رخصت بگیرند.
* تمرین با صحبت‌های ابتدایی منصوریان با بازیکنان آغاز شد. سرمربی استقلال ضمن خوشامد گویی به بازیکنان جدید از همه شاگردانش خواست که برای موفقیت استقلال در فصل جاری تلاش کنند.
* حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌های استقلال که در آمریکا به سر می‌برد، از روز جمعه در تمرینات حضور خواهد یافت.
*هرایر مگویان، پادوانی، علی قربانی، رابسون، یعقوب کریمی، بهنام برزای، ویا غفوری و امید ابراهیمی در تمرین حضور نداشتند.
* در حالی که منصوریان در حال گفت‌وگو با خبرنگاران بود، از پاسخ دادن به وضعیت مجتبی جباری طفره رفت!
* بازیکنان زیر نظر مربی جدید بدنساز خودشان را گرم کرده و کارهای هوازی انجام دادند. در ادامه، بازیکنان آقاوسط و کار با توب را دستور کار خود قرار دادند.

* در حالی که تمرین در جریان بود، یک هوادار به داخل زمین رفت و به شجاعیان بابت حضورش در استقلال خوشامد گفت.
تیم استقلال پس از چند روز تمرین در تهران، برای برگزاری اردو راهی ارمنستان خواهد شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها:

نظر شما