شناسهٔ خبر: 19974270 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کامیابی نیا با پرسپولیس به توافق نرسید

کامیابی نیا در جلسه امروز با مسئولان پرسپولیس بر سر تمدید قراردادش به توافق نرسید.

صاحب‌خبر -

ناکامی سرخپوشان پایتخت در تمدید قرارداد کامیابی نیابه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس قراردادش با سرخپوشان پایتخت به پایان رسیده است و هنوز قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرده است. 

کامیابی نیا در ابتدا قصد داشت فوتبالش را در اروپا دنبال کند اما به علت دریافت نکردن پیشنهاد خوبی از تیمهای اروپایی و مصدومیت از ناحیه کتف ترجیح داد که قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کند و فصل آینهده هم در پرسپولیس بازی کند. 

برانکو هم قبل از سفر به کرواسی خواستار حفظ کامیابی نیا شده بود، براین اساس مسئولان پرسپولیس تمام تلاش خود را برای حفظ کامیابی نیا کردند تا قرارداد این بازیکن تمدید کنند اما تاکنون موفق به انجام این کار نشدند. 

مدیر برنامه کامیابی نیا چند روز پیش هم به باشگاه پرسپولیس رفت  تا مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد کامیابی نیا با مسئولان پرسپولیس انجام بدهد تا به علت نبود ترکاشوند مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس بدون نتیجه ای باشگاه را ترک کرد. 

کامیابی نیا به همراه مدیر برنامه اش  عصر امروز در باشگاه پرسپولیس حضور یافت تا تکلیف خود را با این تیم مشخص کند اما کامیابی نیا پیشنهادهای مسئولان پرسپولیس را نپذیرفت و بدون رسیدن به نتیجه ای این بازیکن به همراه مدیر برنامه اش باشگاه را ترک کرد.

به هر حال کامیابی نیا نقش اساسی در قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم داشت و مسئولان پرسپولیس قصد دارند رضایت کامیابی نیا را برای ماندن جلب کنند اما تاکنون در این کار موفق نبودند. براین اساس تکلیف کامیابی نیا در جلسات بعدی با مسئولان پرسپولیس مشخص می شود. 

به هر حال باید دید کامیابی نیا قراردادش را با پرسپولیس تمدید می کند یا فصل آینده در تیم دیگری بازی می کند!

انتهای پیام/ 

 

 

 

 

نظر شما