شناسهٔ خبر: 1997418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توسعه معابر در بافت های فرسوده مسکونی جنوب غرب پایتخت

معاون معماری و شهرسازی شهرداری منطقه 18، از توسعه معابر در بافت های فرسوده مسکونی این منطقه خبر داد.

صاحب‌خبر -
 محمود کلایه معاون معماری و شهرسازی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: توسعه و بهسازی معابر در بافت های فرسوده مسکونی منطقه 18 در دستور کار معاونت معماری و شهرسازی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح در آینده ای نزدیک به منظور سهولت تردد، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در معابر منطقه 18 در دست اجرا است.
 
محمود کلایه اظهار داشت: در این طرح معاونت فنی و عمرانی، معاونت حمل و نقل و ترافیک، معاونت معماری و شهرسازی شهرداری منطقه 18 به منظور توسعه و بهسازی معابر در بافت های فرسوده این منطقه مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: توسعه و بهسازی معابر در بافت های فرسوده منطقه 18، برگزاری نشست های تخصصی و هم اندیشی معاونت های دخیل پیرامون توسعه و بهسازی معابر بافت های فرسوده منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
محمود کلایه خاطر نشان کرد: افزایش بسته های تشویقی اعطایی به مالکان بافت های فرسوده برای ترغیب آنها به نوسازی املاک خویش و پویایی نماهای شهری، بهسازی بافت های فرسوده، تشکیل شورای بهسازی بافت های فرسوده از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما