شناسهٔ خبر: 19967091 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیر عامل پست بانک:

ارائه خدمات بانکی به اتباع افاغنه شهرهای حاشیه‌‌ای استان تهران

مدیر عامل پست بانک گفت: با توجه به گستره جغرافیایی استان تهران و حضور اتباع افاغنه در شهرهای حاشیه‌ای این استان باید تمهیداتی جهت جذب و ارائه خدمات به آنان در نظر گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، خسرو فرحی مدیر عامل پست بانک ایران در جلسه شعب منطقه سه‌ تهران با اشاره به استقرار نرم‌افزار جدید بانک در شعب و باجه‌های خدمات بانکی، گفت: استقرار این نرم افزار فرصت مناسبی برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و گسترش خدمات بانکی است و باید اختلالات احتمالی آن برطرف شده و از ظرفیت‌های بالای این سامانه در ارایه خدمات برخط و لحظه ای استفاده شود.

فرحی با اشاره به قراردادهای منعقده این بانک با صندوق توسعه ملی در راستای اعطای اعتبارات جهت ارایه تسهیلات توسط پست‌بانک به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی، بر ضرورت توجه و استفاده از ظرفیت‌های این مهم برای حمایت از طر‌ح های ملی و منطقه‌ای، اشتغالزایی و توسعه اقتصادی تاکید کرد.

مدیر عامل پست بانک ایران گفت:‌ منطقه 3 تهران از لحاظ جغرافیایی به دلیل تحت پوشش قرار دادن شهرستان های استان تهران موقعیت استراتژیک بسیار خوبی از لحاظ توسعه باجه‌های خدمات‌بانکی شهری و روستایی برای خدمات‌رسانی،‌ جذب منابع و درآمدزایی دارد.

وی افزود: با توجه به گستره جغرافیایی استان تهران و حضور اتباع افاغنه در شهرهای حاشیه‌ای این استان باید تمهیداتی جهت جذب و ارایه خدمات به آنان در نظر گرفته شود.

شهرستان های رباط‌کریم، شهریار، شهرری، ورامین، اسلامشهر و پاکدشت در این منطقه قرار دارند.

انتهای پیام/آ

 

نظر شما