شناسهٔ خبر: 19963834 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عضو جامه روحانیت مبارز :

ایران نشان داد که در مقابل اهانت‌های دشمنان سکوت نخواهد کرد

71511

عضو جامه روحانیت مبارز با اشاره به حمله موشکی یک شنبه شب سپاه به مقر داعش در سوریه تصریح کرد: ایران نشان داد که در مقابل اهانت‌های دشمنان سکوت نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با حمله موشکی سپاه پاسداران ایران به مقر داعش در سوریه،‌ اظهار کرد: مخالفان نظام ما از جمله آمریکا،‌ اسرائیل، دولت سعودی و امثال آنها بارها با صراحت گفته‌اند که به دنبال براندازی و تنبیه جمهوری اسلامی ایران هستیم، آنها چندین بار تاکید کردند که می‌خواهند با ایران وارد جنگ شوند. این حرف را مردم عادی و یا رسانه‌هایشان نگفتند،‌بلکه مقامات رسمی بر این موضوع تاکید کردند. وقتی آنها ایران را عامل بی ثباتی منطقه طرح می‌کنند ما هم برای حفظ آبرو، ‌شان و شخصیت خودمان سکوت نخواهیم کرد.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: حمله دیشب سپاه پاسداران به تروریست‌های داعش پاسخی به اهانت‌های آنها و دخالت‌های کسانی است که این گروهک را ایجاد کرده اند. آنها می‌بایست پیش از این‌ها به این فکر می‌افتادند که ما حرف ها و حملات آنها را بی پاسخ نخواهیم گذاشت و از خودمان در برابر آنها دفاع می کنیم.

وی با اشاره به حضور نیروهای نظامی ایران در کشورهای عراق و سوریه اظهار کرد: ایران با حضور دولت‌های رسمی سوریه و عراق در این کشورها حضور پیدا کرده و برای از بین بردن ریشه تروریست با آنها همکاری می‌کنند.

این عضو جامه روحانیت مبارز گفت: آیا وقتی تروریست‌ها توسط دشمنان ما تجهیز شدند و از مرزهای آنها گذشتند و در 12 ماه رمضان در حرم مطهر امام و خانه ملت هموطنان ما را به شهادت رساندند، ما نباید به آنها پاسخی بدهیم. من پدر شهید هستم و 30 سال از شهادت پسرم گذشته است، حتی یک روز هم از خون او غافل نشدم. خانواده های شهدای حادثه تروریستی اخیر هم از نظام،‌ دولت و نیروهای مسلح می‌خواهد تا از خون فرزندانشان غافل نباشند.

وی ادامه داد: ما سال‌هاست از پیش از انقلاب تا به حال شهید داده‌ایم و دشمنان از ما جانباز گرفته‌اند،‌ اما هیچکدام از آنها باعث نشدند که از آرمان‌هایمان جدا شویم و همواره نشان داده‌ایم که بیش از گذشته آماده دفاع از خودمان هستیم.

اکرمی در پایان خاطر نشان کرد: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی ما به آنهایی که فکر می‌کردند می‌توانند ما را تنبیه کنند سیلی زدیم. آنها 30 سال است که به زعم خود می‌خواهند ما را تنبیه کنند و نمی‌توانند.

انتهای پیام

نظر شما