شناسهٔ خبر: 1994226 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

صدر جدول در قرق تبریزی ها

تراکتور و ادینهو؛ نه حرف دارند، نه حریف!

در یکی حساسترین بازی های هفته تراکتور در دربی تبریز برد قاطعانه ای برابر گسترش فولاد جشن گرفت تا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ورزشی برنا هفته بازی پایانی هفته سیزدهم چندن تیجه عجیب داشت. اما مهمترین نتیجه برد قاطعانه تراکتور بود که تبریزی ها را در صدر جدول تثبیت کرد.

گسترش فولاد 1 – تراکتورسازی 3 
*تراکتور و ادینهو؛ نه حرف دارند، نه حریف!

در یکی حساسترین بازی های هفته تراکتور در دربی تبریز برد قاطعانه ای برابر گسترش فولاد جشن گرفت تا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

بازی با حملات پردامنه تراکتور آغاز شد و فرشاد احمدزاده خیلی زود چراغ اول را برای تراکتور روشن کرد. در دقیقه 7 فرشاد احمدزاده از میانه میدان صاحب توپ شد و نفوذ کرد که مدافعان گسترش را جا گذاشت و با شوت محکمی دروازه را باز کرد.

بعد از این گل روحیه بخش ضرباهنگ حملات تراکتور بیشتر شد و این تیم خیلی زود به گل دوم رسید. در دقیقه 14 حبیب گردانی توپ را ارسال کرد و در شلوغی محوطه جریمه به ادینهو رسید که با یک شوت سرضرب توپ را وارد دروازه کرد.

با این دوگل اشتهای تراکتور فروکش کرد و همین سبب شد تا گسترش فولاد جلو بکشد. نتیجه این جلو کشیدن گل دقیقه 27 بود. میلاد جهانی از میانه زمین توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد که جابر انصاری با یک ضربه تک ضرب گل زد تا نیمه نتخست با همین نتیجه به اتمام برسد.

در نیمه دوم باز هم تراکتور توپ و میدان را در اختیار داشت و گسترش فولاد نیز در تک حملات خود در جستجوی گل بود اما در نهایت این تراکتور بود که در دقایق پایانی تیر خلاص را زد.

در دقیقه 88 ایرانپوریان کرنر زد که توپ به نریمان جهان رسید و روی او خطای پنالتی کردند. ادینهو این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا تراکتور با سه گل، سه امتیاز شیرین را به جیب بزند و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند و مهیای بازی بزرگ هفته آینده با استقلال شود.


سایپا 1 – راه آهن 2
*سایپا حریف پنالتی ها نشد!
کمتر کسی باور می کرد راه آهن تیمی که سقوط آزاد به قعر جدول را شروع کرده بود، در دو هفته اخیر برابر تیم های پرقدرت سپاهان و سایپا برنده شود و به کمرکش جدول صعود کند.

راه آهن خیلی خوب بازی را شروع کرد و هنوز خبرنگاران در جای خود مستقر نشده بودند که علی علیپور در دقیقه 3 با شوتی سرکش در داخل محوطه جریمه به زیبایی گل اول مسابقه را به ثمر رساند. در ادامه سایپا خیلی زود بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه 12 خطای روی میلاد ترابی یک ضربه کاشته نصیب سایپا کرد و این ضربه را میلاد میداوودی روی دروازه راه‌آهن فرستاد که بعد از برخورد مدافعان و دروازه‌بان راه‌آهن توپ به نزهتی رسید و او گل تساوی را وارد دروازه عابدزاده کرد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی بازهم جذاب و پرحادثه دنبال شد و این راه آهن بود که به گل رسید. در دقیقه 56 ارسال حسین پور از راست روی یک ضربه ایستگاهی با اشتباه اخباری گلر سایپا همراه شد و خالقی فر با یک ضربه فرصت طلبانه راه آهن را به گل دوم رساند تا راه آهن با این گل و معجزه پنالتی ها سه امتیاز شیرین را به جیب بزند و تا کمرکش جدول صعود کند.

مهمترین اتفاق این دیدار متوسط دو فرصت عالی گل برای سایپا بود که از دست رفت، دو پنالتی! پنالتی اول توسط حامد شیری بیرون رفت و پنالتی دوم را امیر عابدزاده از ابراهیم صادقی گرفت. درست مثل هفته گذشته که با درخشش طالب لو، راه آهن از دو پنالتی نجات پیدا کرد، این هفته هم سایپا دو پنالتی خراب کرد. پنالتی دوم را امیر عابدزاده به یاد پنالتی گیری های خاطره انگیز پدرش دفع کرد و سه امتیاز طلایی نصیب راه آهن کرد. سایپا که 10 بازی در لیگ و جام حذفی دروازه خود را بسته نگه داشته بود، در این روز نه دفاع سرسختی داشت و نه در حملاتش زهردار بود.



نفت مسجدسلیمان 1 – ذوب آهن 1
*باز هم مسجدسلیمان، بازهم دوس سانتوس

نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن در ورزشگاه بهنام محمدی مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی در نهایت با تساوی پایان یافت.

نفت‌مسجدسلیمان بازی تهاجمی آغاز کرد و با در اختیار داشتن توپ و میدان دروازه تیم ذوب‌آهن را تحت فشار قرار داد ولی ذوب‌آهن با کنترل بازی و استفاده از ضدحملات و با مثلث رجب‌زاده، مسلمان و فرهادی چشم به ضدحملات دوخته بود که در دقیقه 26 توسط اسماعیل فرهادی دروازه تیم نفت را گشود.

اسماعیل فرهادی با بغل پا در دهانه دروازه ارسال مهدی رجب‌زاده بازیکن باسابقه ذوب را به گل تبدیل کرد تا بازی در نیمه اول یک ـ صفر به سودشان به پایان برسد.

نیمه دوم با حملات مسجدسلیمانی ها آغاز شد و آنها خیلی زود به گل رسیدند. در دقیقه 48 رضا درویشی پا به توپ به عمق دفاع ذوب‌آهن زده، وارد محوطه جریمه شد و شلیک از درون محوطه جریمه رشید مظاهری دفع کرد که در برگشت کارلوس دوس سانتوس با بغل پا گل تساوی نفت را به ثمر رساند.

در ادامه دو تیم حملات پردامنه ای را روی دروازه هم ترتیب دادند اما سودی نداشت تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

نظر شما