شناسهٔ خبر: 19924754 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آزادی گروگان فاریابی از چنگال اشرار مسلح

جیرفت - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت : یک فرد که در شهرستان فاریاب این استان شامگاه جمعه به گروگان اشرار مسلح درآمده بود ، با تلاش ماموران انتظامی در کمتر از 24 ساعت آزاد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دریافتی روز شنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، دادخدا سالاری افزود: طی یک عملیات مقتدرانه از سوی ماموران انتظامی 2 گروگانگیر مسلح ظرف کمتر از 24 ساعت در چنگال قانون گرفتار شدند.
وی بیان کرد: ماموران پلیس در پی گروگانگیری فردی در شهرستان فاریاب از سوی یک باند اشرار به قصد اخاذی از خانواده وی، بلافاصله با هماهنگی مقامات قضایی این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق به شناسایی این باند شدند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس طی یک عملیات ویژه، ضربتی و غافلگیرانه و بدون هیچگونه تلفات و خساراتی توانستند گروگان را از چنگال آدم ربایان آزاد کنند.
دادستان عمومی و انقلاب کرمان تصریح کرد: در این عملیات 2 نفر از گروگانگیران مسلح دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی به همراه خشاب و مهمات مربوطه از آنها کشف و توقیف شد.
وی ادامه داد: تحقیق از متهمان به منظور شناسایی سایر عوامل دست اندر کار در گروگان گیری شهرستان فاریاب ادامه دارد.
وی اظهار کرد: با توجه به دغدغه دستگاه قضایی، پلیس و ماموران امنیتی به منظور برقراری نظم و تامین امنیت برای شهروندان و مقابله با جرائم خشن و عوامل ناامنی با آمادگی خوب مامورن انتظامی در کمتر از 24 ساعت به این گروگانگیری پایان داده شد تا درس عبرتی برای متخلفان به امنیت باشد.
سالاری با بیان اینکه اقدامات تعقیبی لازم در راستای دستگیری سایر اعضای این باند همچنان ادامه دارد گفت: با تلاش های شبانه روزی دستگاه های امنیتی، انتظامی و قضائی وضعیت امنیتی استان کرمان مطلوب است و هیچگونه دغدغه امنیتی در این استان وجود ندارد.
وی افزود: در زمینه برقراری امنیت با قاطعیت برخورد قانونی می شود و اجازه ناامنی را به مخلان امنیت نخواهیم داد.
مرکز شهرستان فاریاب در 330 کیلومتری جنوب مرکز استان است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار: بهنام احمدی *
7450/3029/ 5054

انتهای پیام /*

نظر شما