شناسهٔ خبر: 1992354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه جاسک خواستار شد

بسیج همه دستگاه‌های مربوطه برای افزایش امنیت جاسک

امام جمعه جاسک گفت: برای کاهش ناامنی و افزایش آسایش مردم نیروی انتظامی و همه نهادها مسئول هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرجاسک، حجت‌الاسلام جواد غلامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان اظهار داشت: انسان‌ها باید همیشه به فکر آخرت بوده و سیر رستگاری خود را در آخرت کمیاب ببینید.

وی با بیان اینکه گناه‌کاران چون تصور واقعی از قیامت نداشته هیچ هراس و ترسی از فرا رسیدن آن را ندارند، افزود: در حالی که مومنان نسبت به آن روز آگاهی کامل داشته و هراسانند و یقین دارند که عاقبتی برای رسیدگی به اعمال کلیه انسان‌ها وجود دارد.

غلامی افزود: همین طور خداوند در قرآن می‌فرماید قیامت مخفی شد تا هر کس براساس ایمان و عمل خودش پاداش ببیند.

امام جمعه بندرجاسک در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مناسبت‌های در پیش‌رو، طی هفته ملی پدافند غیرعامل تصریح کرد: انسان‌ها باید زندگی خود را طوری تنظیم کند که دارای اهمیت باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح‌های توسعه مربوطه به توسعه سواحل شرق کشور و جاسک، اضافه کرد: طبق سخنان رهبر انقلاب اسلامی که فرمودند سواحل مکران از گنج‌های تازه کشف شده و پدافند غیرعامل ایران اسلامی به شمار می‌آید، مردم و سرمایه‌گذاران منطقه نیز باید در این راه هم‌گام و هم‌قدم شوند تا شاهد توسعه شهرها و مناطقی همانند جاسک باشیم.

امام جمعه جاسک در بخش پایانی خطبه دوم گفت: برای کاهش ناامنی و افزایش آسایش مردم نیروی انتظامی و همه نهادها مسئول هستند و انتظار می‌رود در این راستا همکاری و هماهنگی لازم را به عمل بیاورند.

انتهای پیام/88001/ی20/ظ1004

نظر شما