شناسهٔ خبر: 1987679 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سعدآوی: در پی کسب سهمیه بیشتری در رقابت‌های آسیایی هستیم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص جلسه تیم‌های آیسایی با مسئولان سازمان لیگ گفت: در این جلسه راهکار‌هایی برای موفقیت تیم‌های آسیایی مطرح شد و قرار است که درباره این مسئله تصمیم گیری شود.

صاحب‌خبر -
نعیم سعدآوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: جلسه‌ای در حضور سازمان لیگ و نماینده‌های تیم‌های آسیایی برگزار شد و درباره موضوعات مختلف صحبت‌هایی انجام شد.
 
وی در ادامه بیان کرد: محور صحبت این جلسه بیشتر در مورد تقویت تیم‌های آسیایی بود تا این تیم‌ها بتوانند از هر جهت برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند.
 
سعدآوی در ادامه تصریح کرد: سازمان لیگ برای اینکه اتفاقات سال گذشته برای تیم‌های آسیایی دیگر اتفاق نیافتد، تصمیم گرفته است که این تیم‌ها را با تمام پتانسیل به بازی‌های آسیایی اعزام کند.
 
وی در ادامه بیان کرد: همچنین سازمان لیگ در این جلسه اعلام کرد که باید تیم‌ها تقویت شوند تا بتوانیم حضوری شایسته در بازی‌های آسیایی داشته باشیم و این موضوع می‌تواند برای فصل آینده در تیم‌ها تاثیر گذار باشد.
 
وی در ادامه افزود: موضوعات مختلف در جلسه مطرح شد و قرار بر این است که تصمیم گیری‌های لازم درباره تیم‌های نماینده در بازی‌های آسیایی گرفته شود و در آینده این موضوعات اعلام خواهد شد ولی در کل هدف از برگزاری جلسه این است که یک نگاه کلی به نمایندگان آسیا داشته باشیم و کاری کنیم که تیم‌ها با آمادگی کامل و شایستگی بیشتر در این مسابقات حضور پیدا کنند تا سهمیه آسیایی حفظ شود.
 
مربی تیم فولاد خوزستان درباره حضور بازیکن جدید خارجی در این تیم اظهار کرد: بازیکن خارجی اهل کامرون از روز گذشته جذب تیم ما شد و امیدوارم بعد از گرفتن مجوز بتوانیم از حضور این بازیکن در تیممان استفاده کنیم.
 
انتهای پیام/

نظر شما