شناسهٔ خبر: 1986572 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه تویسرکان:

جمهوری اسلامی، تداعی‌گر اقتدار حاکمیت اسلامی است

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه جمهوری اسلامی اقتدار حاکمیت اسلامی را به جهان نشان داد، گفت: باور ایمانی در مقابله با جور یزیدیان باعث جلب دنیا به طلب اسلام ناب محمدی(ص) و شکل‌گیری خیزش جهانی در این زمینه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی عصر امروز در همایش هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر، استکبار جهانی و ایادی آن را جریان یزیدی عصر امروز دانست و اضافه کرد: استکبار با شبکه‌های ماهواره‌ای، دین و باورهای ما را هدف گرفته تا با این ترفند به اهداف سوء خود در سلطه بر دیگر کشورها دست یابد.

وی دین را خنثی‌گر توطئه دشمنان دانست و در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان بی‌حیایی را به منظور متلاشی کردن بنیان خانواده‌ها ترویج می‌دهند، تاکید کرد: امروز خانواده‌ ایرانی و مسلمان، مورد حمله جدی استکبار قرار دارد.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: دشمن با ماهواره قصد گرفتن مکتب حسینی و اهل بیت(ع) را دارد که باید مراقب دسیسه‌های آنها بود.

وی شبکه‌های ماهواره را لشکر یزد و معاویه دانست و گفت: کوتاهی در تبیین و تحلیل مکتب امام حسین(ع) زمینه را برای نفوذ دشمن در جامعه فراهم می‌کند.

موحدی تهی شدن از درون و دور شدن از آرمان حسینی را از دیگر برنامه‌های استکبار برشمرد و جریان‌بخشی فریضه امر به معروف در لایه‌های مختلف جامعه و تبیین فرهنگ عاشورا را بهترین راه برای دفع دسیسه استکبار عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقتدار و حاکمیت اسلامی را به جهان نشان داد، افزود: ایستادگی و باور ایمانی مردم در مقابله با جور یزیدیان از پیروزی انقلاب تاکنون باعث شد توجه دنیا برای طلب دین ناب محمدی(ص) جلب شده و خیزش جهانی نیز شکل گیرد.

امام جمعه تویسرکان در بخش دیگر از سخنانش به سرمایه‌گذاری کلان آمریکا برای ناامن کردن کشورهای پیرامون ایران نظیر عراق و سوریه پرداخت و گفت: آمریکا به خاطر دستیابی به اهداف خود این همه هزینه کرد، اما با شکستی مفتضحانه روبه رو شد.

وی با اشاره به هجوم استکبار بر ولایت فقیه و انقلاب تاکید کرد: غرب به خاطر حمایت و هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب و شفاف‌سازی در مواضع آمریکا به دنیا و کشورهای خاورمیانه، از ولایت فقیه، قدرت و حاکمیت ایران واهمه دارد.

فرمانده سپاه تویسرکان نیز با تاکید بر اینکه نباید رهبری را در برابر یزیدیان زمان تنها گذاشت، افزود: با تأسی از قیام عاشورا، باید در راه دین و قرآن از همه چیز گذشت.

سعید سعیدی با بیان اینکه دشمن با همه توانایی‌های خود بسیار آسیب‌پذیر است، تصریح کرد: اگر با تمام وجود به مکتب عاشورا آگاه بوده و در امور زندگی خود آن را اجرا کنیم، دشمن هرگز بر ما پیروز نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هفته نخست ماه محرم به نام امر به معروف و نهی از منکر مزین شده است، اظهار کرد: امر به معروف رمز پایداری دستورات الهی در جامعه است که باید مدنظر همه باشد.

انتهای پیام/89010/ب30/ض1002

نظر شما